Gå til innhold

Kan man overføre PS3 spill til PS4?

noNameRequired

Anbefalte innlegg

Hei Folkens :w00t:

Jeg har tenkt til å kjøpe GTA V, Fifa 14 og andre spill som kommer til PS3 før PS4 kommer ut. Det jeg lurer på er om man kan overføre disse spillene til PS4 som jeg skal kjøpe. Jeg husker at jeg har lest at man kan overføre et EA spill fra PS3 til PS4 for 60 kr om jeg ikke husker feil. Har Rockstar Games en metode for å overføre spill til ps4? :hm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg vil anta at vi vil se enkelte titler på PSN bli tilgjengelig på tvers av plattformer (det finnes spill der man kan bruke på PS3, PSP og/eller PSV alt ettersom), men intet et satt i stein ennå. Skulle gjerne sett noe sånt som regel heller enn unntak, spesielt siden det allerede er en selvfølge på Steam (kjøper man spillet, får man det på alle tilgjengelige plattformer).

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL

Det er vel bare Activision som har annonsert at man kan oppgradere til CoD Ghost på X1/ps4 for 10$, men hvorvidt det gjelder europa er jeg usikker på. Gamestop og Amazon har også et liknende tilbud på flere titler, men om vi får noe slikt i Norge er jeg mer usikker på. Hva som er annonsert er at i noen spill vil season pass og multiplayer-stats overføres, deriblant noen EA spill som Fifa og BF4.

Det er bare å regne med at man må betale fullpris for ps4-spill, selv om man har kjøpt samme spillet på ps3 tidligere.

Lenke til kommentar

Sony har sagt at du kan få "overført" et spill du har på PS3 til PS4 for 10 dollar.

Av det jeg har forstått så får du spillet (BF4 f.eks.) digitalt på Ps4 og du får beholde ps3 versjonen samtidig. Du kan også overføre stats'ene dine fra PS3 til PS4

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...