noNameRequired Skrevet 1. september 2013 Del Skrevet 1. september 2013 Hei Folkens Jeg har tenkt til å kjøpe GTA V, Fifa 14 og andre spill som kommer til PS3 før PS4 kommer ut. Det jeg lurer på er om man kan overføre disse spillene til PS4 som jeg skal kjøpe. Jeg husker at jeg har lest at man kan overføre et EA spill fra PS3 til PS4 for 60 kr om jeg ikke husker feil. Har Rockstar Games en metode for å overføre spill til ps4? Lenke til kommentar
Sofaspilleren Skrevet 1. september 2013 Del Skrevet 1. september 2013 Er faktisk ikke helt sikker på dette selv. Husker at jeg leste en artikkel på gamereactor.no at det ville bli mulig å overføre spill for en billig penge, men er usikker på om dette gjelder alle spill og vet heller ikke hvordan det fungerer. Lenke til kommentar
noNameRequired Skrevet 1. september 2013 Forfatter Del Skrevet 1. september 2013 Håper på at det er en løsning på det Lenke til kommentar
Gorzun Skrevet 1. september 2013 Del Skrevet 1. september 2013 Ikke forvent det for spill som enda ikke engang er annonsert til ps4, slik som gtav Lenke til kommentar
Okapi Skrevet 1. september 2013 Del Skrevet 1. september 2013 Jeg vil anta at vi vil se enkelte titler på PSN bli tilgjengelig på tvers av plattformer (det finnes spill der man kan bruke på PS3, PSP og/eller PSV alt ettersom), men intet et satt i stein ennå. Skulle gjerne sett noe sånt som regel heller enn unntak, spesielt siden det allerede er en selvfølge på Steam (kjøper man spillet, får man det på alle tilgjengelige plattformer). Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 1. september 2013 Del Skrevet 1. september 2013 Det er vel bare Activision som har annonsert at man kan oppgradere til CoD Ghost på X1/ps4 for 10$, men hvorvidt det gjelder europa er jeg usikker på. Gamestop og Amazon har også et liknende tilbud på flere titler, men om vi får noe slikt i Norge er jeg mer usikker på. Hva som er annonsert er at i noen spill vil season pass og multiplayer-stats overføres, deriblant noen EA spill som Fifa og BF4. Det er bare å regne med at man må betale fullpris for ps4-spill, selv om man har kjøpt samme spillet på ps3 tidligere. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 2. september 2013 Del Skrevet 2. september 2013 Noen spill, ihvertfall FIFA 14 skal gå an å oppgradere fra PS3 til PS4 for en lav sum. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 2. september 2013 Del Skrevet 2. september 2013 Kilde? Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 2. september 2013 Del Skrevet 2. september 2013 Kilde? Sony sa det på scenen under årets Gamescom. Ligger på Youtube. Lenke til kommentar
Lykketrolling Skrevet 3. september 2013 Del Skrevet 3. september 2013 Final Fantasy XIV er ute på PS3, og vil komme til PS4 etterhvert. Vi kan bruke samme konto som nå (og dermed samme karakterer osv), men man må nok likevel kjøpe en ny kopi av spillet. Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 3. september 2013 Del Skrevet 3. september 2013 Final Fantasy XIV er ute på PS3, og vil komme til PS4 etterhvert. Vi kan bruke samme konto som nå (og dermed samme karakterer osv), men man må nok likevel kjøpe en ny kopi av spillet. Det var bra. Lenke til kommentar
Pugnax Skrevet 4. september 2013 Del Skrevet 4. september 2013 De har pratet om at spill man kjøper på xbox/ps3 vil i en begrenset periode ha avslag i prisen dersom du ønsker PS4 versjonen. Kan godt tenkte meg at dette gjelder ved launch. si et par ukers tid eller no sånt. Lenke til kommentar
Holtmo Skrevet 6. september 2013 Del Skrevet 6. september 2013 Tviler på at du får gjort dette gratis, playstation må jo tjene inn gode penger på sitt nye system. Lenke til kommentar
Idba Skrevet 8. september 2013 Del Skrevet 8. september 2013 Sony har sagt at du kan få "overført" et spill du har på PS3 til PS4 for 10 dollar. Av det jeg har forstått så får du spillet (BF4 f.eks.) digitalt på Ps4 og du får beholde ps3 versjonen samtidig. Du kan også overføre stats'ene dine fra PS3 til PS4 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå