akselsaevik Skrevet 29. september 2003 Del Skrevet 29. september 2003 Hei Jeg har en "gammel" Latitude CPi D266XT med følgende karakteristika: PII CPU; klokkefrekvens 266 MHz; den har installert 2x64 MB memory i de to memory slots; Bios har jeg oppgradert til versjon A12; kjører under Windows 98SE. Er det mulig å oppgradere denne maskinen til ny CPU (PIII) og/eller til en høyere klokkefrekvens. Takknemlig for ethvert tips. Lenke til kommentar
Signatur Skrevet 29. september 2003 Del Skrevet 29. september 2003 Nei, det blir nok vanskelig. Bærbare maskiner har generelt veldig dårlig med oppgraderingsmuligheter. Lenke til kommentar
ledigbrukernavn Skrevet 29. september 2003 Del Skrevet 29. september 2003 Eneste aktulle oppgradering er RAM tipper jeg, alt annet er vanskelig/dyrt/umulig. Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 29. september 2003 Del Skrevet 29. september 2003 Uannsett blir det nesten billigere og kjøpe enn ny... Lenke til kommentar
venomzorg Skrevet 29. september 2003 Del Skrevet 29. september 2003 den maskinen er vel såppas gammel at oppdateringer er tull. men det som kan lønne seg og oppdatere er ram og harddisk. hjelper faktisk med raskere harddisk på bærbare altså Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå