Sofaspilleren Skrevet 1. september 2013 Del Skrevet 1. september 2013 Hei! Fikk nettopp 500 kroner på PSN som jeg ikke har en anelse hva jeg skal bruke på. Har allerede kjøpt Stealth Inc. og Under siege, så jeg har 390 kroner igjen. PS Plus har jeg allerede. Noen forslag på et godt PSN spill jeg kan kjøpe? Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 1. september 2013 Del Skrevet 1. september 2013 Journey, SuperStardust HD, Flower, Supersonic Acrobatic Rocketpowered Battlecars, Rag Doll Kung Fu og Unfinished Swan er de spillene jeg ville ha anbefalt. 1 Lenke til kommentar
Sir-Allistair Skrevet 2. september 2013 Del Skrevet 2. september 2013 Walking dead episodene og Journey. 2 Lenke til kommentar
Sofaspilleren Skrevet 16. september 2013 Forfatter Del Skrevet 16. september 2013 Takk foe svar, har nok dessverre spilt alle de Lenke til kommentar
Sofaspilleren Skrevet 17. september 2013 Forfatter Del Skrevet 17. september 2013 Noen flere forslag? Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 17. september 2013 Del Skrevet 17. september 2013 Ducktales, Guacamelee og Okami HD. Har ikke spilt Guacamelee selv, men det skal visst være veldig bra. Du kan jo også se litt på kommende spill. Rain ser f.eks. veldig bra ut. 1 Lenke til kommentar
Bruker-146784 Skrevet 17. september 2013 Del Skrevet 17. september 2013 Spelunky, Journey, Super StarDust HD, The Walking Dead, Tokyo JUngle, Braid, Flower, Fl0w, Limbo, Ducktales, Castle of Illussion, Guacamelee, Okami HD, the Unfinished Swan. 1 Lenke til kommentar
Janty Skrevet 17. september 2013 Del Skrevet 17. september 2013 Canis canem edit, det er egentlig et Playstation 2 spill, men det er veldig bra. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå