Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

et snodig problem

Anbefalte innlegg

Den ene laptopen min har en stund hatt et problem jeg ikke finner ut av. Stort sett fungerer alt som det skal, men på enkelte nettsider vil ikke noen funksjoner fungere.

Jeg får ingen feilmeldinger.

Det er da snakk om en knapp man skal trykke på for å utføre et søk etter bestemte kriterier f.eks.
Resten av siden fungerer som den skal på PC'n.

Har Windows7, bruker Firefox (alltid oppdatert til nyeste versjon), men problemet finnes også i andre nettlesere. Har prøvd både IE og Chrome for å sjekke.

Flash og Java er oppdatert til siste versjon, har ad block plus, men tror ikke det er problemet. Har forsøk å slå den av og problemet er der allikevel (også etter reboot av PC'n).

Har sjekket brannmuren så ikke siden er blokkert der. Har i tillegg lagt den til på lista over sikre sider.

Jeg tror alle sidene jeg har problemer med, så er det et java script som ikke vil fungere. Men akkurat samme "knappen" fungerer helt fint på min andre laptop (Windows XP home edition, gammel versjon av FF).

Noen som har noen idéer om hva mer jeg kan forsøke?

Er et par som har forsøkt å kikke på det før uten at det førte noe sted.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Forsøk portable versjon av Google Chrome, Firefox og/eller Opera:

http://portableapps.com/apps/internet

takk, skal gjøre et forsøk og se om det løser problemet.

Prøv å kjør siden i Compatability View mode hvis det er IE9 eller IE10. Deaktiver nettlesertillegg du ikke har noe bruk for eller som kommer fra obskure kilder, som ASK toolbar etc.

Har heldigvis ikke noe sånt som ASK toolbar på PC'n, men skal forsøke tipset ditt i IE, har allerede gjort noe lignende i FF uten at det løste problemet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...