loketheking Skrevet 1. september 2013 Del Skrevet 1. september 2013 Eg skal da ut å kjøpe nye Headsett!. Problemet er at eg vet lite om headsett og dermed sliter med å finne gode til en pris mellom 700-1300 +-.Eg vil ha headsett med:- Lite lyd lekasje - god bass - God lyd - ser bra ut - Litt portable - Vil ikke ha headsett på størrelse med små skullcandy, litt som dekker ørene mer. - Bruker mest til data, men også Htc one (beats)Har sett på m50 eller ka de heter og virker veldig gode.Har hatt Beats før og er stortsett fornøgd med de (mest pga de ser jævla bra ut!)Takk Lenke til kommentar
Korporal Kranium Skrevet 1. september 2013 Del Skrevet 1. september 2013 Hvis du er fornøyd med lyden Beats gir er du ikke kresen iallefall, da kan du kjøpe hva enn du synes ser kult ut uten å bli skuffet 2 Lenke til kommentar
loketheking Skrevet 1. september 2013 Forfatter Del Skrevet 1. september 2013 Hvis du er fornøyd med lyden Beats gir er du ikke kresen iallefall, da kan du kjøpe hva enn du synes ser kult ut uten å bli skuffet Haha oki, Har lyst på bedre en bra! derfor har eg sett på M50 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå