ChiaroScuro Skrevet 1. september 2013 Del Skrevet 1. september 2013 http://www.osloby.no/nyheter/Har-gravd-frem-Oslos-eldste-bat--7296562.html#.UiNI2jYSZ80 Riksantikvaren har bestemt at det ca. 700 år gamle båtvraket ved Bjørvika ikke er en båt, fordi den ligger under en brygge, og er derfor ikke bevaringsverdig. Mulig at jeg tar feil, men jeg har aldri knyttet "fleksibilitet" til riksantikvar embedet. Lenke til kommentar
Skatteflyktning Skrevet 1. september 2013 Del Skrevet 1. september 2013 Hva har dette med fattige og rike å gjøre? Lenke til kommentar
aklla Skrevet 1. september 2013 Del Skrevet 1. september 2013 Ser ikke hvordan rikdom har noe å si her nei. Synd med båten, men personlig ser jeg ikke behovet for å ta var på hver pinne som er over 500 år gammel... Riksantikvaren er ikke kjent for å ta hensyn, til noen, uavhengig av penger. Lenke til kommentar
ChiaroScuro Skrevet 1. september 2013 Forfatter Del Skrevet 1. september 2013 Dere er dårli ikke teite da! Jeg kunne jo ikke insinuere at "ra" kanskje kunne tenkes å kunne la seg påvirke til en besluttning som kanskje kunne ha vært anderledes - for det er jo utenkelig? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå