enden Skrevet 29. september 2003 Del Skrevet 29. september 2003 Etter litt om og men i en post om kjølere/luft kom det fra at mpx solgte 92mm kabinettvifter av ukjent merke til 27,- stk. Fikk tips om disse fra en som sa de var lydløse, så jeg løpte og kjøpte. Aldri handlet hos mpx før, men hørt mye skryt så jeg tenkte at dette er nok flotte greier. Bestilte to av viftene og fikk velkommen melding (med brukernavn/passord/kundenr) med en gang, men ordrebekreftelsen uteble. Det var sent på kvelden så jeg gadd ikke vente. Dette var torsdag/fredag. Idag ble jeg utålmodig siden jeg enda ikke hadde fått ordrebekreftelse. Gikk inn på siden og sjekket om ordren lå der, noe den ikke gjorde. Tenkte greit, orker ikke bry meg med det - bestiller bare to nye. Viftene finner jeg selvfølgelig ikke spor etter... Sendte forespørsel til mpx hvorpå svar kom (ekstremt hurtig ) at ordren ikke finnes og at han ikke har hørt om varen, så den finnes sikkert ikke da jeg ikke ser den på lista. Minner litt om en viss ram-episode med databutikken... Har jo ikke noe jeg skulle ha sagt da jeg ikke har noen ordrebekreftelse, men det er surt allikevel... Lenke til kommentar
Tandamram Skrevet 29. september 2003 Del Skrevet 29. september 2003 Synes ikke dette kvalifiserer som en "dårlig" erfaring med en webshop. Alle har lov å gjøre feil, spesielt småfeil som dette. Lenke til kommentar
fredde Skrevet 29. september 2003 Del Skrevet 29. september 2003 Hva het viftene sa du ? For å bestille de så må de jo ha vært på MPX sine sider Dette var merkelig... Lenke til kommentar
enden Skrevet 29. september 2003 Forfatter Del Skrevet 29. september 2003 Synes ikke dette kvalifiserer som en "dårlig" erfaring med en webshop. Alle har lov å gjøre feil, spesielt småfeil som dette. Greit at det er lov å gjøre noe feil, men når jeg bestiller noe så er det rart at produktet og ordren plutselig ikke finnes. Mulig det bare er et sammentreff. Har ikke tenkt til å starte noe korstog mot mpx, ville bare fortelle verden om min merkelige opplevelse Hva het viftene sa du ? For å bestille de så må de jo ha vært på MPX sine sider Dette var merkelig... Det var bilde av en enermax vifte, og enermax logoen stod et annet sted i forbinnelse med viftene, men han som anbefalte de fikk en y.s.tech vifte da han kjøpte. Dette er forøvrig og litt merkelig, men han sa viftene var veldig bra så jeg tok ikke det så tungt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå