Gå til innhold

Noen med samme interesser som meg her ?

Hèxacôres

Anbefalte innlegg

Jeg har sjekket litt rundt på facebooken min, skypen min, telefonen min osv, men jeg finner fint lite mennesker som deler samme interesser som meg, som man kan diskutere ting med, og bare vise frem ting til og lignende.

Jeg er interessert i servere, web, minecraft og slike ting, og mitt siste prosjekt finnes HER.

Så, er det noen der ute som faktisk har samme interesser som meg, som kanskje vil utveksle noen ord via skype eller facebook ? :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bra lagd side men som han over sier så er det litt slitsomt og lese :p

Kan du / dere også stille opp med andre servere til andre spill også ved betaling ?

Ja, det kan vi. Jeg driver nå å leter etter en ok VPS leverandør som vi skal bruke til akuratt det.

Litt avhengig av hva det er snakk om, så kan vi hoste akuratt nå også.

Endret av Hobbynerden
Lenke til kommentar

Ja, det kan vi. Jeg driver nå å leter etter en ok VPS leverandør som vi skal bruke til akuratt det.

Litt avhengig av hva det er snakk om, så kan vi hoste akuratt nå også.

Det er lenge til det er blir noe av trur jeg, Spillet er 7 days to die men de har ikke støtte for deticated server enda betaen er det en god stund til og release er ikke før mai 2014, Mulig jeg kanskje tar kontakt ang en battlefield 3 server senere også

Lenke til kommentar

Det er lenge til det er blir noe av trur jeg, Spillet er 7 days to die men de har ikke støtte for deticated server enda betaen er det en god stund til og release er ikke før mai 2014, Mulig jeg kanskje tar kontakt ang en battlefield 3 server senere også

Det er bare å sende meg melding. Jeg gir også ut gratis for perioder, for å se hvor mye serverene takler.

Lenke til kommentar

Særskrivingsfeil.

Nei, det var en typografisk feil. På grunn av utslitt dome-switch-tastatur var det én bokstav (i) som ikke ble med. Poenget var uansett å påpeke at siden gir et dårlig førsteinntrykk fordi det første man ser er orddelingsfeil i flere av kategoriene, blant annet "Server tjenester" og "Web tjenester". Du må gjerne få tro at jeg mangler kunnskap om skrivemåten til ordet "feil". Jäg er från Sverige där dom skriver fel. Det är inget fel med det säger jag.

"Skrivefeil kan deles opp i ulike typer avhengig av ulike kriterier, bl.a. eventuell opprinnelse og mulige korreksjonsstrategier. Typografiske feil er feil som oppstår ved bruk av tastaturet. Slike feil kan for eksempel bestå av forveksling av to bokstaver (f.eks. øybelikk istedenfor øyeblikk). Ortografiske feil, derimot, oppstår ved manglende kunnskap om ordets stavemåte (f.eks. prinsippiell istedenfor prinsipiell). Selv om denne forskjellen ikke alltid er klar - den siste feilen kunne også ha vært en typografisk feil - er det viktig å skille mellom disse feiltypene. Typografiske feil er nemlig lettere for forfatteren å oppdage enn ortografiske feil. I tillegg gir ortografiske feil ofte et dårligere inntrykk på leseren enn typografiske. Derfor er det generelt sett viktigere å kunne oppdage ortografiske feil automatisk enn typografiske, og det er viktigere å kunne rette dem siden forfatteren vangligvis ikke vet hva den riktige stavemåten er."

Endret av BadCat
Lenke til kommentar

Nei, det var en typografisk feil. På grunn av utslitt dome-switch-tastatur var det én bokstav (i) som ikke ble med. Poenget var uansett å påpeke at siden gir et dårlig førsteinntrykk fordi det første man ser er orddelingsfeil i flere av kategoriene, blant annet "Server tjenester" og "Web tjenester". Du må gjerne få tro at jeg mangler kunnskap om skrivemåten til ordet "feil". Jäg er från Sverige där dom skriver fel. Det är inget fel med det säger jag.

Tror nok han påpekte at det du kaller orddelingsfeil er særskrivningsfeil, ikke det at du skrev fel istedenfor feil, som du riktig påpeker er en typografisk feil.

Forøvrig er jeg enig i at slike særskrivningsfeil gir et dårlig førsteinntrykk. Ellers: stå på, Hobbynerden! Dessverre kan jeg kan nok fint lite om sånne ting som du nevner i første innlegg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...