eiriklade93 Skrevet 1. september 2013 Del Skrevet 1. september 2013 Hei alle kloke medlemmer, Jeg er nå rekrutt i forsvarets hær, sambandsbataljonen, og driver å sparer til et relativt dyrt speilreflekskamera. Er det noen måte jeg kan bidra til noe som gjør at forsvaret kan dekke/betale en del av kameraet? F.eks få 20% støtte pga jeg påtar meg et ansvar om å ta så og så mange bilder av noe, i løpet av tjenesten. Det er bare et svakt oppfunnet eksempel. Men har jeg gjort meg forstått? Lenke til kommentar
aklla Skrevet 1. september 2013 Del Skrevet 1. september 2013 Aldri hørt om at Forsvaret sponser private ting på den måten... Lenke til kommentar
Killswitch Skrevet 1. september 2013 Del Skrevet 1. september 2013 Har mildt sagt store tvil på det skjer. Selv om du hadde tjenestegjort som fotograf i forsvarets mediasenter, ville du fått lånt utstyr fra Forsvaret. Lenke til kommentar
eiriklade93 Skrevet 1. september 2013 Forfatter Del Skrevet 1. september 2013 Humm.. Jeg vet om mange tilfeller hvor forsvaret støtter økonomisk til saker, men det blir vel litt luksus dette da. Hadde vært konge thou Lenke til kommentar
bytrollet Skrevet 2. september 2013 Del Skrevet 2. september 2013 Det kommer nok ikke til å skje. det som du derimot kan gjøre om du er interessert i fotografering er å stikke en tur bort til Istindportalen og snakke litt med de som sitter der borte på Grafiske. det kan jo fort være at de har bruk for en habil fotograf. og da får du, stort sett, bruke det utstyret som ditt hjerte begjærer. men det blir nok ingen sponsing av nytt privat utstyr, desverre. Lenke til kommentar
Astralnoise Skrevet 2. september 2013 Del Skrevet 2. september 2013 (endret) Som de andre sier, dette skjer ikke. Om du var ansatt fotograf hadde du nok kunne kjøpt inn div. utstyr, men innenfor visse rammer. Dessuten er alt av fotoutstyret forsvarets eiendom. Det skal ikke brukes private fotografiapparater i jobbsammenheng. Det har delvis noe med at alt elektronisk utstyr skal være godkjent, og at Forsvaret har rammeavtaler på innkjøp av utstyr som de skal følge. Det er synd, men sant. PS: Du får jo over 30.000 i dimmepenger. Er ikke det nok til et kamera? Endret 2. september 2013 av Astralnoise 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå