Bunga Skrevet 1. september 2013 Del Skrevet 1. september 2013 Hvilken av disse to bør jeg kjøpe for min PC? Gaiwards 760 eller ASUS' 760? De er like i pris så jeg er veldig usikker! Lenke til kommentar
kalleklovn12 Skrevet 1. september 2013 Del Skrevet 1. september 2013 Asus. Bedre kjøler og mere stillegående. Klokker også bedre. Lenke til kommentar
Bunga Skrevet 1. september 2013 Forfatter Del Skrevet 1. september 2013 Takk for svar! Går for ASUS da! Lenke til kommentar
kalleklovn12 Skrevet 1. september 2013 Del Skrevet 1. september 2013 PS: Husk å huke av "LØST". Håper du blir fornøyd. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 1. september 2013 Del Skrevet 1. september 2013 Asus. Bedre kjøler og mere stillegående. Klokker også bedre. Nå er det faktisk ikkje sikkert Asus sin overklokker bedre. Det er bare en påstand fra deg Lenke til kommentar
kalleklovn12 Skrevet 1. september 2013 Del Skrevet 1. september 2013 Nå er det faktisk ikkje sikkert Asus sin overklokker bedre. Det er bare en påstand fra deg Joa, akkurat det er nok sant, MEN kjøleren er ypperlig og det bråker veldig lite. Asus er ganske konge når det kommer til både hovedkort og skjermkort. Personlig ville jeg uten tvil gått for Asus. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 1. september 2013 Del Skrevet 1. september 2013 (endret) Joa, akkurat det er nok sant, MEN kjøleren er ypperlig og det bråker veldig lite. Asus er ganske konge når det kommer til både hovedkort og skjermkort. Personlig ville jeg uten tvil gått for Asus. Asus er ganske konge på skjermkort og hovedkort, men jeg mener andre kan være vel så gode. Evga og Msi har f.eks bedre entusiasts skjermkort enn Asus. På hovedkortfronten er f.eks Asrock kongen av z77/z87 mens på x79 er Gigabyte minst like bra som Asus mener jeg. Men alt kommer jo ann på modeller og utstyr man vil ha og trenger.. On topic: Jeg ville ha valgt Gigabyte GeForce GTX 760 Windforce 3X Endret 1. september 2013 av Nizzen Lenke til kommentar
kalleklovn12 Skrevet 1. september 2013 Del Skrevet 1. september 2013 Utenom de overnevnte tror jeg at jeg ville ha gått for MSI sitt gtx 760, eventuelt Evga. MEN her står det mellom Asus og Gainward. Derfor blir det Asus. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå