Lisbeth Grendal Skrevet 1. september 2013 Del Skrevet 1. september 2013 Vakker til slutt Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
fotopoulsen Skrevet 1. september 2013 Del Skrevet 1. september 2013 Nydelig svanebilde! En av de flotteste jeg har sett. Skyldes nokk den flotte bakgrunnen og komposisjonen. Lenke til kommentar
Lisbeth Grendal Skrevet 1. september 2013 Forfatter Del Skrevet 1. september 2013 Nydelig svanebilde! En av de flotteste jeg har sett. Skyldes nokk den flotte bakgrunnen og komposisjonen. TUSEN TAKK skal du ha fotopoulsen Nå ble jeg så glad Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 2. september 2013 Del Skrevet 2. september 2013 Hei, Lisbeth. Ja, jeg er enig med fotopoulsen, - komposisjonen er flott ! Kontrasten mellom den hvite svanekroppen mot den blå vannflaten bidrar til en særegen "renhet", og dersom jeg skal sammenfatte inntrykket av bildet i ett ord, vil jeg si: Delikat !! Vennlig hilsen Albert Andersson. Lenke til kommentar
Lisbeth Grendal Skrevet 2. september 2013 Forfatter Del Skrevet 2. september 2013 Hei, Lisbeth. Ja, jeg er enig med fotopoulsen, - komposisjonen er flott ! Kontrasten mellom den hvite svanekroppen mot den blå vannflaten bidrar til en særegen "renhet", og dersom jeg skal sammenfatte inntrykket av bildet i ett ord, vil jeg si: Delikat !! Vennlig hilsen Albert Andersson. TUSEN TAKK skal du også ha Albert Endelig fikk jeg kanskje til et bilde som jeg kan være stolt av Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg