TJ. Skrevet 1. september 2013 Del Skrevet 1. september 2013 (endret) Hei, min PC er ca 1 år og 6-7 måneder. Jeg kjøpte PCen fra komplett.no og dette er specsa: Corsair Powersupply TX V2 650W MSI P67A - G45 B3, Socket -1155 Intel LGA1155 Core i7 - 2600 Kingston DDR3 1333MHz 8GB KIT CL9 XFX Radeon HD6970 OCZ SSD Agility 3 Series 2.5 120GB WD Caviar Black 500GB Sata 3.0 Hva burde jeg oppgradere, og når burde jeg oppgradere det? Jeg bruker PCen mest til gaming, og jeg er usikker om jeg kommer til å klare å spille de nyeste spillene som kommer ut i høst, f.eks Watchdogs, BF4. Jeg har ikke lyst å bruke mer enn 5 000 på dette. Fint vis du hadde sendt link til delene du vil at jeg skal kjøpe. Takk. Endret 1. september 2013 av TJ. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 1. september 2013 Del Skrevet 1. september 2013 Jeg vil anbefale å legge inn et skjermkort, siden du ikke har nevnt dette. Lenke til kommentar
Omnithunder Skrevet 1. september 2013 Del Skrevet 1. september 2013 Det eneste du bør oppgradere er skjermkortet, men jeg ville ikke ha oppgradert det før ditt gamle ikke lengre holder mål. Hvilket skjermkort har du nå? Lenke til kommentar
OJ Doe Skrevet 1. september 2013 Del Skrevet 1. september 2013 Hva slags skjermkort har du? Resten av oppsettet er godt nok. Bytt prosessorkjøler om du har den originale, så klokker du deg opp til 4 GhZ for eksempel. Lenke til kommentar
TJ. Skrevet 1. september 2013 Forfatter Del Skrevet 1. september 2013 Det eneste du bør oppgradere er skjermkortet, men jeg ville ikke ha oppgradert det før ditt gamle ikke lengre holder mål. Hvilket skjermkort har du nå? XFX Radeon HD6970 Lenke til kommentar
Omnithunder Skrevet 1. september 2013 Del Skrevet 1. september 2013 XFX Radeon HD6970 Da ville jeg ha ventet til spillene kommer ut. Ditt skjermkort er fortsatt greit, og prisene faller hele tiden. Lenke til kommentar
TJ. Skrevet 1. september 2013 Forfatter Del Skrevet 1. september 2013 Da ville jeg ha ventet til spillene kommer ut. Ditt skjermkort er fortsatt greit, og prisene faller hele tiden. Et spørsmål til; Begge mine hardisker er nesten fulle så jeg trenger et nytt, men jeg vet ikke helt hvilken jeg skal kjøpe. Lenke til kommentar
Korporal Kranium Skrevet 1. september 2013 Del Skrevet 1. september 2013 Kjøp en 2tb hdd så er du sikret en stund Lenke til kommentar
Omnithunder Skrevet 1. september 2013 Del Skrevet 1. september 2013 Denne http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=653071 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå