wholmen Skrevet 1. september 2013 Del Skrevet 1. september 2013 Zelda og Mario burde vært der! :-) Men kommer FIFA 14 til wii u? Eller bare wii? Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 1. september 2013 Del Skrevet 1. september 2013 NHL 14 og GTA V på meg. Lenke til kommentar
Colossus Skrevet 1. september 2013 Del Skrevet 1. september 2013 (endret) Blir bare mer og mer skeptisk til ArmA 3 egentlig, men jeg klamrer meg til håpet om at ting kan forbedre seg etter den offisielle utgivelsen.Selv mener jeg at utgivelsen er bare tull og skulle helst ikke ha vært lansert før til neste år, etter som ArmA 3 ikke kommer med kampanje eller komplett med funksjoner og innhold fra dag én. Men, men.. Dette er Bohemia Interactive, og de driver heldigvis med å oppdatere sine populære produkter, langt utover det som er normal levetid for spill i disse dager.Also, krysser fingrene mine for en PC versjon av GTA i løpet av neste år! Endret 1. september 2013 av Colossus 1 Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 1. september 2013 Del Skrevet 1. september 2013 Blir GTA 5 som sikkert holder i bøtter og spann resten av året. Får collectors edition til 360. Har og bestillt Killzone: Mercenary til vita da jeg savner et skytespill på den som forhåpentligvis er bedre enn resistance og cod. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 1. september 2013 Del Skrevet 1. september 2013 (endret) *kremt kremt* http://youtu.be/eNs1rdSkUi8 Endret 1. september 2013 av Gavekort Lenke til kommentar
Lykketrolling Skrevet 1. september 2013 Del Skrevet 1. september 2013 Takk og love for google translate så vi som er Norsk kan forstå artikkelen Du er norsk. Vi er norske. Det kalles flertall. Norsk skrives heller ikke med stor forbokstav, med mindre det kommer først i setningen. Lær deg sånne småting før du begynner å kommentere språkbruk. 1 Lenke til kommentar
Smiiley Skrevet 1. september 2013 Del Skrevet 1. september 2013 Takk og love for google translate så vi som er Norsk kan forstå artikkelen Takk og lov for at du gir meg muligheten til å le av tidenes ironiske utsagn, med tanke på at rettskrivingen din er på lik linje med en sommerturist fra Tyskland som er bevæpnet med en turistbrosjyre. Syns på min side at artiklene fra Øystein er en fryd å lese, der nynorsken virkelig blåser liv i teksten! 2 Lenke til kommentar
Boss-Znakemaster Skrevet 1. september 2013 Del Skrevet 1. september 2013 Endelig SEPTEMBER Endelig ikke lenge nu til GTA5. Alt annet som kommer denne måneden vil gå i glemmeboka... for min del iallefall Lenke til kommentar
LoveAmiga Skrevet 1. september 2013 Del Skrevet 1. september 2013 hm..ingenting bra? PS3n blir nok lite brukt fram til PS4 kommer. Ingenting bra når Rome 2 er på lista? LOLOLOL? Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 1. september 2013 Del Skrevet 1. september 2013 (endret) GTA, Rome og ARMA. Dette blir nok den beste måneden spillmessig for min del, særlig etter at Relic dreit seg ut med Company of heroes 2. Endret 1. september 2013 av herzeleid Lenke til kommentar
radiohodet Skrevet 2. september 2013 Del Skrevet 2. september 2013 Blir årets dårligste spillmåned om den lista der er noe å gå etter, men det pleier den heldigvis ikke å være. Lenke til kommentar
NikkeNakkeNei Skrevet 2. september 2013 Del Skrevet 2. september 2013 Her blir det helt klart anskaffelse av GTA V. De andre spillene var ikke så spennende for min del. Lenke til kommentar
Olorinmaia Skrevet 2. september 2013 Del Skrevet 2. september 2013 Takk og love for google translate så vi som er Norsk kan forstå artikkelen Takk og lov for at du gir meg muligheten til å le av tidenes ironiske utsagn, med tanke på at rettskrivingen din er på lik linje med en sommerturist fra Tyskland som er bevæpnet med en turistbrosjyre. Syns på min side at artiklene fra Øystein er en fryd å lese, der nynorsken virkelig blåser liv i teksten! Takk for en god og sunn latter. Lenke til kommentar
BioDex Skrevet 3. september 2013 Del Skrevet 3. september 2013 Blir årets dårligste spillmåned om den lista der er noe å gå etter, men det pleier den heldigvis ikke å være. Tøv! Dette blir tidenes beste spill måned, ene og alene pga GTA V 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå