fiskercool Skrevet 1. september 2013 Del Skrevet 1. september 2013 Hei Planer om å starte opp med Arduino, og er ute etter et starting kit. Lurer på om noen kan anbefale, eller har erfaring med dette kittet? Lenke til kommentar
facebook Skrevet 1. september 2013 Del Skrevet 1. september 2013 (endret) kult skal kansje prøve selv jeg! Endret 1. september 2013 av facebook Lenke til kommentar
iam99pk Skrevet 1. september 2013 Del Skrevet 1. september 2013 hei! jeg har laget noen småting ting og noe litt sørre med arduino jeg har aldri kjøpt et arduino kitt men det du linket til såg temmelig greit ut du har mange ting jeg her prøvd meg med og sont så tror det skal være et bra kitt (det koster over 200 så du må betale toll og litt sont så blir dyrere enn 300 bare son du vett det) jeg liker best LED og sonne prosjekter med har prøvd andre ting også (f.esk temperaturmåler, IR sensor, alarm) og det beste er at du ikke trenger så ekstremt mye kunnskap om elektronikk for å holde på med det! (jeg begynte i begynnelsen av 10. klasse med arduino og har just begynt på 1. vgs elektro) men skal du lære noe om elektroinkk så ikke gjør som jeg gjore jeg følgte bare youtube vido og andre hjepe sider uten å prøve noe selv.. så anbefaler og heller spør om hjelp og ikke få forklart alt i hver minste detaljer og prøv å kode selv (noe som jeg ikke klarer helt ennå) Lenke til kommentar
fiskercool Skrevet 1. september 2013 Forfatter Del Skrevet 1. september 2013 Da var kit'et bestilt, gleder meg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå