Chipsmaster Skrevet 1. september 2013 Del Skrevet 1. september 2013 Hei.Jeg har et system som krever 5x 6pin kontakter men mitt TX750 har kun 4, er det noen måte å få splittet eller lagt til en ekstra kontakt til strømforsyningen på, eller er eneste utvei å måtte kjøpe ny strømforsyning?Nå som det spørsmålet er stilt lurer jeg også på hvordan andre forsyner sitt system med flere skjermkort som gjerne krever 2-4 kontakter hver + annet ekstra som vil ha strøm, har de flere strømforsyninger? Hvordan gjør de det? De fleste er jo på kun 4 eller 6 slike kontakter.. Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 1. september 2013 Del Skrevet 1. september 2013 Bruk en sånn da. Lenke til kommentar
Chipsmaster Skrevet 1. september 2013 Forfatter Del Skrevet 1. september 2013 (endret) Bruk en sånn da. Så ikke dumt ut! Hvor kan jeg få tak i en slik? Edit: Fant det ut Endret 1. september 2013 av Chipsmaster Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 1. september 2013 Del Skrevet 1. september 2013 Har du kjøpt grafikk kort retail ligger det som regel sånn(e) i esken . Hvis du ikke har selv , sjekk med kamerater. Selv har jeg mange slike molex-6p/8p adaptere liggende. Lenke til kommentar
Chipsmaster Skrevet 1. september 2013 Forfatter Del Skrevet 1. september 2013 Har du kjøpt grafikk kort retail ligger det som regel sånn(e) i esken . Hvis du ikke har selv , sjekk med kamerater. Selv har jeg mange slike molex-6p/8p adaptere liggende. Grafikk kortet jeg kjøpte i går fulgte det bare med 2 stk av 2 6pin til 1 8pin da den krever 2x 8pin, så der gikk det 4 6pin med en gang, men kan jo sjekke i de gamle boksene til de forrige kortene jeg har og se om det ligger noe der. Takk for tipset! Lenke til kommentar
Chipsmaster Skrevet 1. september 2013 Forfatter Del Skrevet 1. september 2013 Der fant jeg 2 stk gitt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå