xtyfoonx Skrevet 1. september 2013 Del Skrevet 1. september 2013 Jeg har Windows 8. Jeg får ofte melding om at jeg må oppdatere viktige oppdateringer. Men når jeg skal oppdatere dem kommer det at Oppdatering Mislykkes. Hva kan jeg gjøre? Lenke til kommentar
JetzBullet Skrevet 1. september 2013 Del Skrevet 1. september 2013 (endret) 1. Først må du sjekke at dato,tid og år er satt riktig inne i BIOS. 2. Etter det kan du feilsøke Windows update, finner den den noe så kjør repair. Endret 1. september 2013 av jetzbullet Lenke til kommentar
xtyfoonx Skrevet 1. september 2013 Forfatter Del Skrevet 1. september 2013 1. Først må du sjekke at dato og år er satt riktig inne i BIOS. 2. Etter det kan du feilsøke Windows update, finner den den noe så kjør repair. Har gjort det med feilsøkning. Det funker ikke. Hvordan sjekker jeg BIOS? Lenke til kommentar
Omnithunder Skrevet 1. september 2013 Del Skrevet 1. september 2013 Du trenger ikke å sjekke BIOS, bare sjekk at dato og tid er rett i Windows. Lenke til kommentar
xtyfoonx Skrevet 1. september 2013 Forfatter Del Skrevet 1. september 2013 Du trenger ikke å sjekke BIOS, bare sjekk at dato og tid er rett i Windows. Det er det: Hva gjør jeg? Får ikke oppdatert Lenke til kommentar
Pey'J Skrevet 2. september 2013 Del Skrevet 2. september 2013 Prøv Microsoft Fixit. Lenke til kommentar
JetzBullet Skrevet 2. september 2013 Del Skrevet 2. september 2013 (endret) 1. Eller: Metro>Innstillinger>Endre PC-innstillinger>Generelt>Forny PC uten å påvirke filene. 2. Eller se fane under Windows update: Se på mislykkede oppdateringer. Kan jo hende du ikke trenger de!. 3. Fixit: http://fixitcenter.support.microsoft.com/Portal 4. Har du aktivert Windows 8?. Er det en lovlig utgave?. Endret 2. september 2013 av jetzbullet Lenke til kommentar
xtyfoonx Skrevet 2. september 2013 Forfatter Del Skrevet 2. september 2013 (endret) 1. Eller: Metro>Innstillinger>Endre PC-innstillinger>Generelt>Forny PC uten å påvirke filene. 2. Eller se fane under Windows update: Se på mislykkede oppdateringer. Kan jo hende du ikke trenger de!. 3. Fixit: http://fixitcenter.support.microsoft.com/Portal 4. Har du aktivert Windows 8?. Er det en lovlig utgave?. Jepp det er lovlig utgave kostet meg 900 spenn. Alle andre oppdatreringer har funket uten om disse 5 her. Endret 2. september 2013 av xtyfoonx Lenke til kommentar
kjetilkl Skrevet 2. september 2013 Del Skrevet 2. september 2013 Prøv å kjøre inn én og én oppdatering. - Ofte er det bare den ene som feiler, og når du har kjørt inn de andre er denne ikke nødvendigeller går fint. (Ellers så skal det komme en feilkode som sier noe om årsaken) Lenke til kommentar
xtyfoonx Skrevet 8. september 2013 Forfatter Del Skrevet 8. september 2013 Prøv å kjøre inn én og én oppdatering. - Ofte er det bare den ene som feiler, og når du har kjørt inn de andre er denne ikke nødvendigeller går fint. (Ellers så skal det komme en feilkode som sier noe om årsaken) funker fortsatt ikke er merkelige saker dette her. Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 9. september 2013 Del Skrevet 9. september 2013 Hvilke oppdateringer er det snakk om? Lenke til kommentar
xtyfoonx Skrevet 17. september 2013 Forfatter Del Skrevet 17. september 2013 Hvilke oppdateringer er det snakk om? Lenke til kommentar
xtyfoonx Skrevet 21. september 2013 Forfatter Del Skrevet 21. september 2013 Prøv å kjøre inn én og én oppdatering. - Ofte er det bare den ene som feiler, og når du har kjørt inn de andre er denne ikke nødvendigeller går fint. (Ellers så skal det komme en feilkode som sier noe om årsaken) har prøvd en og en ingen funker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå