Carlgutt Skrevet 3. september 2013 Del Skrevet 3. september 2013 (endret) Nei. Hvem er du? wut? Hva slags lek er dette? Hva er greia? Jeg er forvirret! er du han kisen som stakk av med den fjernstyrte radiobilen til njål?? Nei. Nei, men det ser ut til at vi bør bli bedre kjent. Tar du i mot nye kunder?? KAN NOEN FORTELLE MEG HVEM DETTE ER? FOR HELVETE. Newfags Endret 3. september 2013 av Carlgutt Lenke til kommentar
TheBeliever9 Skrevet 3. september 2013 Del Skrevet 3. september 2013 Newfags Sier han som ikke har sett ekte pupper. Det er ikke bragworthy at du så ett par bilder av en dame sine pupper på nett gutten min Lenke til kommentar
Kjeven Skrevet 3. september 2013 Del Skrevet 3. september 2013 Newfags come say that to my face irl not online n see what happens m8 i swear on my mums life ill reck u m8 Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 4. september 2013 Del Skrevet 4. september 2013 Sier han som ikke har sett ekte pupper. Det er ikke bragworthy at du så ett par bilder av en dame sine pupper på nett gutten min alle har sett ekte pupper man ser de når man blir født ... 2 Lenke til kommentar
TheBeliever9 Skrevet 4. september 2013 Del Skrevet 4. september 2013 alle har sett ekte pupper man ser de når man blir født ... men boobs teller ikke er ikke alle som blir de av mora.. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 4. september 2013 Del Skrevet 4. september 2013 jeg så puppene til en dame på stranda en gang Lenke til kommentar
TheBeliever9 Skrevet 4. september 2013 Del Skrevet 4. september 2013 ok men var det er bra i de minste . history time; jeg var lille gutt... i sommer ferie .. med min far mor.. og vi reiste på svømmeland, jeg var så liten at jeg klarte ikke dusje selv . og min far mor er dame så hun kan ikke bli me hjelpe i gutte garderoben,så derfor jeg fikk komme i dame garde roben. og da så jeg mange pupper Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå