rubwan Skrevet 31. august 2013 Del Skrevet 31. august 2013 Leter etter den type denim-skjorte som Pharrel har på seg på bildet her: e28fef52117d11e3800122000aeb0c37_7.jpg Han til høyre! All hjelp settes pris på! Lenke til kommentar
_dundun_ Skrevet 1. september 2013 Del Skrevet 1. september 2013 Why oh why? Den var jo helt jævlig! 3 Lenke til kommentar
spinkeljaevel Skrevet 1. september 2013 Del Skrevet 1. september 2013 Stikk på Volt, Urban eller H&M så finner du en litt tykkere denimskjorte med/uten glans. Eksempel jeg fant i farta. Med den knappestolpen er jeg ikke sikker på hvor du kan finne. Lenke til kommentar
rubwan Skrevet 1. september 2013 Forfatter Del Skrevet 1. september 2013 Det er knappestolpen jeg er gira på! har flust av standar chambray fra før av Why oh why? Den var jo helt jævlig! Hver sin smak. Heldigvis:) Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 1. september 2013 Del Skrevet 1. september 2013 Du kan bestille slike skjorter fra www.luxire.com, velg Pullover Shirt Front for å få en slik knappestolpe. Lenke til kommentar
rubwan Skrevet 1. september 2013 Forfatter Del Skrevet 1. september 2013 Du kan bestille slike skjorter fra www.luxire.com, velg Pullover Shirt Front for å få en slik knappestolpe. Se der ja! takk så mye for hjelpen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå