Breni Skrevet 7. september 2013 Del Skrevet 7. september 2013 Første uke på folkehøgskolen i Lofoten - på linja naturfoto - er herved unnagjort Tror det blir en enkel sak å venne seg til lyset og og landskapet her fremover. IMG_7937-Edit.jpg by Petter Brenni, on Flickr 204 sec IMG_8009-Edit.jpg by Petter Brenni, on Flickr 7 Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 7. september 2013 Del Skrevet 7. september 2013 Da er jeg endelig hjemme igjen fra en tur til familien sørpå. Så nå starter jeg et "maraton" med bilder fra Pstereo 2013. Dagens bilder er av Emilie Nicolas. Lenke til kommentar
eriklovold Skrevet 7. september 2013 Del Skrevet 7. september 2013 (endret) Endret 7. september 2013 av eriklovold 3 Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 7. september 2013 Del Skrevet 7. september 2013 Peer Gynthytta!(2) Et fint lite steinhytteområde, med Peer Gynthytta som er hovemålet for de fleste av turgåerne. Her kan en leie seg overnattingsrom i hovedhytta eller en av de omliggende småhyttene.... Salg av "godsaker" i sesongen er det også....Synes at hele dette området er utrolig fint, særlig på ettersommeren/tidlig høst.... Som turmål i påsken er det også selvfølgelig uovertruffent..., med det fine skiterrenget her oppe.. Olympus E-5 og Olympus Zuiko Digital ED 12-60mm F2.8-4.0 SWD Brennvidde Lukkertid Blender ISO 12mm ........1/640s .....f/8 .......200 2 Lenke til kommentar
ringperm Skrevet 7. september 2013 Del Skrevet 7. september 2013 Har egentlig lagt fotograferingen på hylla inntil videre, men når jeg så denne stakkaren krype rundt på garasjegulvet, så måtte jeg bare prøve å få tatt et bilde og to. Spesielt siden jeg prøvde å få tatt bilder av veps gjentatte ganger under augustfesten. Men kom hjem med katta (les: blomsterfluer) i sekken hver eneste gang Håper det er rett vare denne gang Wasp by ringperm, on Flickr Urban Waspboy by ringperm, on Flickr Hadde tenkt på hjelpe han over til litt grønnere beitemarker, men stakkaren forvillet seg ned i dreneringsrista mi og forsvant 2 Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 7. september 2013 Del Skrevet 7. september 2013 Fisketur i Nordmarka. 6 Lenke til kommentar
telealf Skrevet 7. september 2013 Del Skrevet 7. september 2013 (endret) Den Nye Nasjonalromantikken, denne gangen fra Finnmark sommeren 2013: Abandoned_Truck_2 by fotoalf, on Flickr Chair by fotoalf, on Flickr Cars by fotoalf, on Flickr Endret 7. september 2013 av telealf 3 Lenke til kommentar
awesnes Skrevet 7. september 2013 Del Skrevet 7. september 2013 (endret) Fint om noen kunne fortelle meg hvordan jeg legger inn bilde fra Flickr slik at de synes, og ikke bare linken. Har lagt det inn dobbelt nå, skal rette opp senere.[/size] Kopier teksten i boksen og bare lim inn i innlegget. Du kan velge forskjellige størrelser, jeg bruker som oftes 800px. Endret 7. september 2013 av awesnes 2 Lenke til kommentar
JorunT Skrevet 7. september 2013 Del Skrevet 7. september 2013 Tusen takk for hjelpen, awesnes. Lenke til kommentar
Jannis-15 Skrevet 7. september 2013 Del Skrevet 7. september 2013 Messier 79 - Little Dumbbell Nebula. En planetarisk tåke med en avstand på ca 2500 lys år. Denne har en veldig svak lysstyrke på kun 10.1 mag. Dette er på grensen til hva en erfaren astronom med et stort og lyssterkt teleskop kan klare å se under helt mørke omstendigheter. 3 timer eksponering med Canon 550D @ ISO800 og 1000mm. Kraftig croppet da denne tåken er veldig liten. 3 Lenke til kommentar
Jannis-15 Skrevet 8. september 2013 Del Skrevet 8. september 2013 (endret) Messier 103 - også kjent som NGC 581. Dette er en åpen stjernehop (samling av stjerner) på mellom 8000 og 9500 lys år unna med en lysstyrke på ca 7.4 mag. Slet med dårlig sikt pga skyer, tåke og dugg på optikken, men klarte å få totalt 45 minutter eksponering før jeg måtte gi meg for natten. Er en del støy i bildet, men når jeg ikke får mer en kun 45 min eksponering pga været og solen, så får det bare være. Bedre enn ingenting i alelfall. Tatt med Canon 550d på ISO800 og 1000mm. Dette bildet er ikke croppet. Endret 8. september 2013 av Jannis-15 2 Lenke til kommentar
Evenseth Skrevet 8. september 2013 Del Skrevet 8. september 2013 En aldri så liten serie fra Formula Offroad, Nenset sandtak, Skien. Han føreren her måtte en tur på sykehuset, men det gikk visst bra. Formula Offroad, Skien by s_evenseth, on Flickr Formula Offroad, Skien by s_evenseth, on Flickr Formula Offroad, Skien by s_evenseth, on Flickr Formula Offroad, Skien by s_evenseth, on Flickr 3 Lenke til kommentar
bluejayphoto Skrevet 8. september 2013 Del Skrevet 8. september 2013 Første uke på folkehøgskolen i Lofoten - på linja naturfoto - er herved unnagjort Tror det blir en enkel sak å venne seg til lyset og og landskapet her fremover. IMG_7937-Edit.jpg by Petter Brenni, on Flickr 204 sec IMG_8009-Edit.jpg by Petter Brenni, on Flickr så fantastiske bilder. elsker renheten enkelheten, og komposisjonen. og flott "melkevann" 1 Lenke til kommentar
tflovik Skrevet 8. september 2013 Del Skrevet 8. september 2013 Nydelig høstvær på dagens fjelltur. 2 Lenke til kommentar
Norseman1968 Skrevet 8. september 2013 Del Skrevet 8. september 2013 Dramatic Sea by Norseman1968, on Flickr The Evening Sun by Norseman1968, on Flickr Evening light by Norseman1968, on Flickr 7 Lenke til kommentar
Mr. Sanders Skrevet 8. september 2013 Del Skrevet 8. september 2013 Not exactly Thailand by Loevhagen, on Flickr 5 Lenke til kommentar
Breni Skrevet 8. september 2013 Del Skrevet 8. september 2013 så fantastiske bilder. elsker renheten enkelheten, og komposisjonen. og flott "melkevann" Takk for det Blir forhåpentligvis mange lignende motiver fremover! Lenke til kommentar
Evenseth Skrevet 8. september 2013 Del Skrevet 8. september 2013 Noen flere fra helgens Formula Offroad i Skien. Det anbefales å ta turen hvis man kan, for dette er spektakulære greier :-) Formula Offroad, Skien by s_evenseth, on Flickr Formula Offroad, Skien by s_evenseth, on Flickr Formula Offroad, Skien by s_evenseth, on Flickr 1 Lenke til kommentar
Mr. Sanders Skrevet 8. september 2013 Del Skrevet 8. september 2013 Morning Ferry by Loevhagen, on Flickr 4 Lenke til kommentar
tomme86 Skrevet 8. september 2013 Del Skrevet 8. september 2013 (endret) Endret 8. september 2013 av tomme86 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå