Petterboy95 Skrevet 31. august 2013 Del Skrevet 31. august 2013 hei hva er markedsprisen på en derbi xrace 2010 modell som er gått 10435km. Mopeden har aldri blitt trimmet. Jeg har ikke skrudd noe på den selv. Alt av skifting av deler og service er gjort på Lundamo Auto Lade. Mopeden har stått i garasje når den ikke har vært i bruk. Jeg har papirer på deler som er byttet og servicer som er tatt. Dekkene som står på mopeden er byttet og holder lenge. den har noen skjønnhetsmerker på framskjerm og bakskjerm etter velt. ellers er alt i topp stand. Lenke til kommentar
sunbeam-transformer Skrevet 31. august 2013 Del Skrevet 31. august 2013 jeg ville prøvd og satt den til 17.000kr, den ser strøken ut. om du får lite svar på annonsen første 2 ukene så sett den til 15 eller lavere. folk skal vist ikke gi noe for brukte ting lengre. har selv en nærmest strøken derbi sedan x race fra 2007 som jeg har eid siden ny, har satt på 2 stykk mk2 potter bak og drd dråpe lykt foran og alle original deler følger med+ nytt kåpe sett fordi bakre kåpa er fæl + og sprukket. men ingen ville kjøpe den for 15.000kr, da har jeg den heller selv. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 31. august 2013 Del Skrevet 31. august 2013 Ser pen ut, men i "mopedverdenen" har den gått ganske langt. Alt i mellom 14-16k tror jeg er en fair pris. Lenke til kommentar
Marinius Skrevet 31. august 2013 Del Skrevet 31. august 2013 Må si meg enig med Sunbeam-transformer. Evt kan du sette den ned til 16k om det er lite interesse. Derbi selges det mye av og prisene er generelt høye, så du kommer nok ikke til å ha problemer med å selge den. I tillegg har den SM og har hatt service på verksted, noe som øker prisen drastisk Lenke til kommentar
Petterboy95 Skrevet 31. august 2013 Forfatter Del Skrevet 31. august 2013 Må si meg enig med Sunbeam-transformer. Evt kan du sette den ned til 16k om det er lite interesse. Derbi selges det mye av og prisene er generelt høye, så du kommer nok ikke til å ha problemer med å selge den. I tillegg har den SM og har hatt service på verksted, noe som øker prisen drastisk da tester vi ut 17K først legger vell den ut snart. takk for hjelpen bare å komme med flere innspill Lenke til kommentar
Kurio Skrevet 31. august 2013 Del Skrevet 31. august 2013 17K, lol. Du kan få solgt den for 14K regner man med. Den er 3 år og koster ikke alledels mye ny. Tror ikke akkurat XRace er så ekstremt lettsolgt! Du kan legge den ut for 17K da, derretter gå nedover hvis du ikke får noe napp. Litt vanskelig å selge akkurat nå da, bedre på våren. Lenke til kommentar
Petterboy95 Skrevet 31. august 2013 Forfatter Del Skrevet 31. august 2013 (endret) 17K, lol. Du kan få solgt den for 14K regner man med. Den er 3 år og koster ikke alledels mye ny. Tror ikke akkurat XRace er så ekstremt lettsolgt! Du kan legge den ut for 17K da, derretter gå nedover hvis du ikke får noe napp. Litt vanskelig å selge akkurat nå da, bedre på våren. vet at det er vanskelig å få solgt nå. men prøver å ser om noen er inntresert. å tror ikke jeg skal ha noe problem å få 16K ivertfall. har sjekket ut med forhandlere og andre å de sier at 16k er en grei pris. selges ny for mye mere. men skjønner hva du mener. skal prøve på 17 eller 16 også gå ned om det er lite respons Endret 31. august 2013 av Petterboy95 Lenke til kommentar
Petterboy95 Skrevet 8. september 2013 Forfatter Del Skrevet 8. september 2013 Derbi xrace viste seg å være et veldig lett solgt moped. Etter 4 dager hadde 6 ringt og den 5 dagen ble den solgt for 17K 1 Lenke til kommentar
Marinius Skrevet 8. september 2013 Del Skrevet 8. september 2013 Bra du ikke la den ut for mindre da Lenke til kommentar
Petterboy95 Skrevet 8. september 2013 Forfatter Del Skrevet 8. september 2013 Bra du ikke la den ut for mindre da Jaa!! takk for hjelpa Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå