Ludvig86 Skrevet 31. august 2013 Del Skrevet 31. august 2013 God kveld! Jeg har en Macbook Pro, og Apple TV. Det jeg lurer på, er om det er mulig å sende video fra maskinen til TV'en, mens jeg kan jobbe med noe annet på maskinen uten at det vises på TV-skjermen? isåfall hvordan får jeg til dette? Takker for svar Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jS6upa Skrevet 1. september 2013 Del Skrevet 1. september 2013 Fungerer veldig fint om du bruker f.eks itunes. Er ganske fersk på AppleTv selv, så usikker på om man kan dele skjermene helt. Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 2. september 2013 Del Skrevet 2. september 2013 (endret) Tror ikke dette går an med dagens OS X, men det skal komme med OS X Mavericks som kommer senere denne måneden om jeg ikke husker feil. Da skal man kunne velge å utvide skrivebordet slik at TV-en din blir som en ekstra skjerm, i stedet for en speilet skjerm. Endret 2. september 2013 av 2bb1 Lenke til kommentar
Ludvig86 Skrevet 6. september 2013 Forfatter Del Skrevet 6. september 2013 Ok. Takker for svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå