dysfunctional Skrevet 31. august 2013 Del Skrevet 31. august 2013 Hva med å legge ut bilde av deg selv, så vi kan se hva vi har å jobbe med? Lenke til kommentar
Diablo Minus Skrevet 31. august 2013 Del Skrevet 31. august 2013 søkjer jomfrujente Good luck with that Lenke til kommentar
TheBeliever9 Skrevet 31. august 2013 Del Skrevet 31. august 2013 Gjelder det bare biologiske jenter, eller kan du nyte en crossdresser også?? 1 Lenke til kommentar
Staketten Skrevet 1. september 2013 Forfatter Del Skrevet 1. september 2013 Dra til Ulveset barneskole, sikkert noen der siden du bor i nærheten. Berre så dumt at eg må sitja i Sotrakøen måndag til fredag, og utanom skuletida er det sjeldan aktivitet der. Spesielt utanom organisert aktivitet. Lenke til kommentar
FrihetensRegn Skrevet 1. september 2013 Del Skrevet 1. september 2013 Berre så dumt at eg må sitja i Sotrakøen måndag til fredag, og utanom skuletida er det sjeldan aktivitet der. Spesielt utanom organisert aktivitet. Det er nok en av de mange negative aspektene av norsk samferdselspolitikk, eller mangel på sådan. Det går ikke bare utover helsen og lommeboken, men også jakten på det motsatte kjønn! :-) Lenke til kommentar
Staketten Skrevet 2. september 2013 Forfatter Del Skrevet 2. september 2013 Og forresten, eg kom på eit krav til: Ho bør ikkje heite Titanic. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 30. november 2013 Del Skrevet 30. november 2013 Ble det noe jomfrujente på deg eller? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå