Populært innlegg Staketten Skrevet 31. august 2013 Populært innlegg Del Skrevet 31. august 2013 Staketten har nett fylt 21 år, og søkjer med dette ei jomfrujente å feira dagen med. Ho må ikkje vera overvektig. Eg tenner diverre ikkje på jenter som ikkje ser sine eigne tær når dei står oppreist. Og bør helst vera låg og tynn, med bryststorleik A eller B. Helst ikkje større enn det. Ta kontakt! Plz! 16 Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 31. august 2013 Del Skrevet 31. august 2013 Wow. Du er faktisk seriøs også, du. Fikk du deg ingenting fra den forrige jomfrutråden din? Lenke til kommentar
Svigermors drøm Skrevet 31. august 2013 Del Skrevet 31. august 2013 (endret) Gratulerer med overstått Er verken jente, låg eller har pupper så kan ikke hjelpe deg på den fronten Endret 1. september 2013 av Svigermors drøm Lenke til kommentar
Populært innlegg Kjeven Skrevet 31. august 2013 Populært innlegg Del Skrevet 31. august 2013 Jeg er overvektig, middels høy, og har for store pupper, og jeg vil heller ikke ha sex med deg. Jeg er også mann. Men lykke til. 21 Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 31. august 2013 Del Skrevet 31. august 2013 (endret) Hvem sa noe om sex? Lave og tynne jomfruer med middels til små bryster er eksepsjonelle bursdagskakeskjærere! Endret 31. august 2013 av Phileas Fogg 1 Lenke til kommentar
Staketten Skrevet 31. august 2013 Forfatter Del Skrevet 31. august 2013 Wow. Du er faktisk seriøs også, du. Fikk du deg ingenting fra den forrige jomfrutråden din? Hvem sa noe om sex? Lave og tynne jomfruer med middels til små bryster er eksepsjonelle bursdagskakeskjærere! Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 31. august 2013 Del Skrevet 31. august 2013 Ikke kom å si at det ikke er sex du er ute etter når du leter etter en kvinne etter dine "fysiske krav" og ikke etter personlighet. Lenke til kommentar
Staketten Skrevet 31. august 2013 Forfatter Del Skrevet 31. august 2013 Ikke kom å si at det ikke er sex du er ute etter når du leter etter en kvinne etter dine "fysiske krav" og ikke etter personlighet. Nei, det kan eg ikkje nekte for. Men det gjer heller ikkje noko om ho også vil finne på andre ting med meg utanom sexen. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 31. august 2013 Del Skrevet 31. august 2013 Nei, det kan eg ikkje nekte for. Men det gjer heller ikkje noko om ho også vil finne på andre ting med meg utanom sexen. Tenkte meg det. Så hvorfor da Ricky Gervais-gifen? Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 31. august 2013 Del Skrevet 31. august 2013 (endret) . Endret 31. desember 2014 av Gjest Lenke til kommentar
Staketten Skrevet 31. august 2013 Forfatter Del Skrevet 31. august 2013 Tenkte meg det. Så hvorfor da Ricky Gervais-gifen? Eg veit ikkje kven denne Rickyen er, så eg brukar denne gif-en som ein illustrasjon av ein mann som skrattar. må det være jente Jente, ja. Kan rettnok vera ei "trap", altså jente med penis/både penis og vagina. Men det må vera ei jente. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 31. august 2013 Del Skrevet 31. august 2013 Eg veit ikkje kven denne Rickyen er, så eg brukar denne gif-en som ein illustrasjon av ein mann som skrattar. Det vet du rimelig godt. Videoen den er hentet fra er ikke så gammel. Uansett har det lite å si, spørsmålet var hvorfor du sarkastisk postet denne gif-en, når det jeg påpekte var riktig. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 31. august 2013 Del Skrevet 31. august 2013 Hvordan går det? Lenke til kommentar
Staketten Skrevet 31. august 2013 Forfatter Del Skrevet 31. august 2013 Det vet du rimelig godt. Videoen den er hentet fra er ikke så gammel. Uansett har det lite å si, spørsmålet var hvorfor du sarkastisk postet denne gif-en, når det jeg påpekte var riktig. Det verkar som om heile forumet trur eg fekk med meg ei jente frå desse trådane mine. Og når eg nemner at eg framleis er jomfru, så bryt dei ut: <<Å? Har du ikkje fått napp enno?>>. Så denne gif-en er eit sarkastisk svar til dei som trur at verda er god, og at alt ordnar seg. Lenke til kommentar
Staketten Skrevet 31. august 2013 Forfatter Del Skrevet 31. august 2013 Hvordan går det? Med kva då? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 31. august 2013 Del Skrevet 31. august 2013 Nei, det kan eg ikkje nekte for. Men det gjer heller ikkje noko om ho også vil finne på andre ting med meg utanom sexen. Jeg kjenner ei fin lita tøtte, men hun liker å denge folk sønder og sammen også .. vil du likevel prøve (hun er skummelt sterk) Du kan jo ta julinga før pulinga .. Lenke til kommentar
FrihetensRegn Skrevet 31. august 2013 Del Skrevet 31. august 2013 Dra til Ulveset barneskole, sikkert noen der siden du bor i nærheten. Lenke til kommentar
Pettersenper Skrevet 31. august 2013 Del Skrevet 31. august 2013 Dra til Ulveset barneskole, sikkert noen der siden du bor i nærheten. Jeg tror ikke oppfordring til slik aktivitet er lovlig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå