Bunga Skrevet 31. august 2013 Del Skrevet 31. august 2013 (endret) Skal kjøpe ny PC, kompletts Komplett Gamer i05. Dette er PC-en: Komplett Gamer i05 CyberLink PowerDVD 10 OEM CDStøtsikker PC-eskeSteelSeries QcK, Musematte i TøyCorsair Carbide 200R Midi Tower SortCooler Master GX Lite 500W PSUIntel Core i5-4670 ProcessorGainward GeForce GTX 760 2GB PhysX CUDAMSI B85M-G43, Socket-1150Corsair Vengeance DDR3 1600MHz 8GB CL9Samsung DVD Writer, SH-224DBSeagate Barracuda® 500GBLogitech Z523 Dark høyttalersettMS ROYALTY Win 8 NordicMS COA Win 8 NordicGaranti 3 år - Sende inn Er denne PC-en bra? Jeg vil ha en bra PC som kjører alle spilla, spill som Skyrim, Metro Last Night, Battlefield osv. Og hvilket skjermkort skal jeg kjøpe? Jeg vet at den jeg har lagt til her er temmelig bra, men så ser jeg at ASUS også har en 760. Hva er forskjellen mellom den jeg har valgt og ASUS'? Og vil PC-en i det hele tatt funke? Hvilke endringer ville dere ha gjort? . Endret 31. august 2013 av Bunga Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå