Martinis5 Skrevet 31. august 2013 Del Skrevet 31. august 2013 (endret) Heisann! Da var det 95-kullets tur til å feire russetiden og kjøpe en buss/van. I vårt tilfelle, gjelder det en Ford Econoline 1989 mod. med et ferdig installert anlegg i. Greia er det at vi får sponsor/tilbud på div. fra Pioneer og vurderer dermed hva vi kan gjøre for å forbedre det anlegget som allerede står i bilen. Her er en liste over hva vi har som stod i bilen da vi kjøpte den: Kenwood spiller (vet ikke mer enn det)2x 15" Gladen M-Line (ventilerte kasser)2x 6.5" Polk Audio db6501 komponentsett (mid under baksetene, tweeter i taket)2x JBL GTO1004E 4x100w forsterkere til komponentsettene1x SPL Dynamics ICE-1500D forsterker til subbene Hver av JBL-forsterkerne har 2 ledige kanaler. Legger ved noen bilder for bedre instruering! Spørsmålet mitt er jo da hva som burde oppgraderes/byttes ut/installeres i tillegg slik at festen blir best mulig. Tusen takk for all hjelp! Endret 31. august 2013 av Martinis5 Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 31. august 2013 Del Skrevet 31. august 2013 Skal du oppgradere det der med noe fra pioneer, så blir det kostbart. Eneste jeg ville byttet der er spilleren Lenke til kommentar
Martinis5 Skrevet 3. september 2013 Forfatter Del Skrevet 3. september 2013 Skjønner! Enig i at den spilleren kan oppdateres Hva med er par koaksiale som kan plasseres bak i bilen og sende litt lyd utover? Lenke til kommentar
Suit-up Skrevet 3. september 2013 Del Skrevet 3. september 2013 Antar dere ikke er de eneste i distriktet med russebil, og sikkert heller ikke dem som satser størst på lyd ut av bilen. Alltids noen som går for noe større og mer hardtslående. Om noe ville jeg bytta spilleren. Og kommer litt an på hvor mye tilbud dere får, men evt slengt inn et par høyttalere inne i bilen, ekstra lyd og trykk til alle vors og nach dere skulle ha, i stedet for å sløse de på å bli utklassert av andre biler. Om dere har nok futt i dynamoen kunne dere kanskje til og med gått for en sub til? Som mellom-bass, type 70-200hz får litt ekstra av det også! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå