baddaydaddy Skrevet 31. august 2013 Del Skrevet 31. august 2013 (endret) Er på jakt etter et godt og stabilt hostingsted, der man både kan få windows server og samtidig MSSQL database. Er ikke ute etter å få det billigst mulig, men er heller ikke på jakt etter en business løsning (rent prismessig). Serveren skal helst ligge i Norge, eller i hvert fall ikke ha problemer med svartidene fra Norge. Dessuten er det er fordel med norsk support (men heller ikke et endelig krav). Trenger ikke all verden av plass eller tilleggstjenester, da det ikke er snakk om noen veldig stor side med all funksjonalitet "innebygget". Endret 31. august 2013 av baddaydaddy Lenke til kommentar
Hèxacôres Skrevet 31. august 2013 Del Skrevet 31. august 2013 Ser du etter ett webhotell, eller en dedikert server? Lenke til kommentar
kaare_t Skrevet 31. august 2013 Del Skrevet 31. august 2013 Active24 har ASP.NET (+ andre) støtte og MSSQL. Lenke til kommentar
baddaydaddy Skrevet 1. september 2013 Forfatter Del Skrevet 1. september 2013 (endret) Hobbynerden: Det holder lenge med et helt vanlig webhotell. kaare_t: Har sett at Active24 har det jeg krever. Men ble både skeptisk av prisen (lav pris er ofte lik dårlige service) og et par dårlige anmeldelser på Trustpilot (det er riktignok kun 2 stk og skrevet til .dk versjonen - som redirecter til .se versjonen). Har også sett at syse.no også dekker de kravene jeg har. Men igjen, har ikke noen å vurdere dem med (de har ikke engang noen rating på Trustpilot). Det jeg i bunn og grunn er ute etter er noen gode tilbakemeldinger om et sted folk er fornøyd med. Endret 1. september 2013 av baddaydaddy Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F Skrevet 10. september 2013 Del Skrevet 10. september 2013 http://servetheworld.net/ Lenke til kommentar
baddaydaddy Skrevet 10. september 2013 Forfatter Del Skrevet 10. september 2013 (endret) http://servetheworld.net/ Les tråden før du poster, vær så snill. Jeg søker en Windows server (.net støtte) med MSSQL. Servetheworld hadde .net støtte tidligere, men har aldri hatt mulighet for MSSQL. Dessuten har jeg prøvd dem før og var aldri helt tilfreds med dem. Var nødt til å bytte hotell fordi de ikke var villige til å endre helt elementære innstillinger på IIS'en. Har ikke helt bestemt meg for om det blir aktuelt å flytte, men hvis det blir aktuelt, tror jeg nok det blir syse.no. Endret 10. september 2013 av baddaydaddy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå