Gjest Slettet+513 Skrevet 31. august 2013 Del Skrevet 31. august 2013 (endret) Det virker ikke som det skaL MED 3Den. Eneste måte å få til 3D med en PC er feks å Nvidia ---> Setup Wizard jeg kan se test bildene soleklart med brillene men de funker ikke på noe som helst annet. Det er forresten en Dings som koverterer signalet fra Pcens skjermkort om til HDMI (Men det skal jo ikke ha noe å si når testbildene virker.) MEn enhver demo eller annet 3d aktig virker ikke. Har forresten 4 par briller. Brillene jeg har er xpand 3d glases DLP Link. Noen som vet hva jeg gjør feil? Skjermkortet er GTX 580. Nest nyeste driver. Funker ikke i hverken Spilling eller 3D kino med hjemmekino og ja kablene er 1.4a JA hjemmekinoen har 3D spiller. Endret 31. august 2013 av Slettet+513 Lenke til kommentar
Vyse Skrevet 20. oktober 2013 Del Skrevet 20. oktober 2013 Hva outputter pc'n din når du prøver å spille av 3D-film da? Hva er denne magiske dingsen? Jeg har kun erfaring med 3D-projeksjon med min Epson-projektor, men min erfaring der er at instillingen hvor projektoren selv skal forstå hvilken 3D-type video som dyttes ut (SBS f.eks) er helt ubrukelig, og kun fungerer dersom jeg selv velger hva den skal lyse. 3D fungerer supert med mitt GTX 560 Ti, så jeg ser ingen grunn til at ditt kort skal være noe dårligere. ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå