Gå til innhold

Krasjer i alle spill....

Anbefalte innlegg

Systemet krasjer i alle spill jeg har. "plupp" og så blir skjermen svart, eller bildet fryser, og er ikke til å få liv i i det hele tatt. Noen ganger kan jeg spille lenger enn andre. Men max 5 minutt.

Har kjørt stabilt i tre timer ( gadd ikke vente lenger ) i Prime95, uten problemer i det hele tatt. Kjører fin igjennom 3Dmark03 også.

Noen som har en idè om hva det kan være som krasjer?

Jim

Videoannonse
Annonse

har nok av kabinettvifter.

Tror CPU kunne blitt for varm. Har fått ned tempen ca 10 grader med å skifte vifte på Thermalright'en, og å sette ned vcore til nesten default. Stabilt som bare det.

Men jeg avslår ikke at det kan være skjermkortet som blir litt for varmt heller. Det har bare en ussel kjøleribbe, og er solid klokket opp.

Men nå har jeg spilt en times tid, og det har gått helt fint. Det er bare å holde klåfingrene borte litt nå tror jeg. Nå kjører det endelig bra her.

Ja har gjort det.

Det er ikke mye å hente på å klokke det voldsomt heller. Klokker litt og så lar jeg det være med det.

Kortet skal tross alt holde til jeg får tak i et billig 9700 eller 9800.

Og Prime95, driter jeg egentlig i. For når den er stabil i Prime er den ikke stabil i spill, og omvendt. Jeg skal spille, ikke spille Prime95.

Så sånn er det. Takk for alle innspill. De var til hjelp.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...