fotopoulsen Skrevet 31. august 2013 Del Skrevet 31. august 2013 STELLERS ØRN Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Magnar Bruvik Skrevet 31. august 2013 Del Skrevet 31. august 2013 Flott fuggel presentert på ein god måte Lenke til kommentar
andmag Skrevet 31. august 2013 Del Skrevet 31. august 2013 Jøss! Flott bilde! Det første jeg la merke til var det store nebbet, det så nesten malplassert ut! En kuriositet lik nebbdyret. Flotte bilder fotopoulsen! Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 31. august 2013 Del Skrevet 31. august 2013 Hei, fotopoulsen. Et alldeles praktfullt bilde, med en nesten utrolig detaljrikdom og farger så vakre at ordinære "middelhavsfarere", - sånne som meg, lurer på: "Hvordan er det i det hele tatt mulig ?!". Jeg bøyer meg i støvet, fotopoulsen !. Vennlig hilsen Albert Andersson. Lenke til kommentar
fotopoulsen Skrevet 31. august 2013 Forfatter Del Skrevet 31. august 2013 Flott fuggel presentert på ein god måte Takk for kommentar Magnar. Lenke til kommentar
fotopoulsen Skrevet 31. august 2013 Forfatter Del Skrevet 31. august 2013 Jøss! Flott bilde! Det første jeg la merke til var det store nebbet, det så nesten malplassert ut! En kuriositet lik nebbdyret. Flotte bilder fotopoulsen! Takk fo det Magnus Lenke til kommentar
fotopoulsen Skrevet 31. august 2013 Forfatter Del Skrevet 31. august 2013 Jøss! Flott bilde! Det første jeg la merke til var det store nebbet, det så nesten malplassert ut! En kuriositet lik nebbdyret. Flotte bilder fotopoulsen! Takk fo det Magnus Tusen takk for hyggelig kommentar Albert!Med dette er min ørneserie ferdig. Så nå blir det litt andre bilder herfra. Lenke til kommentar
Lisbeth Grendal Skrevet 31. august 2013 Del Skrevet 31. august 2013 Ja, da er det bare "å gi seg levandes over" !!! Glittrende, og fullstendig praktfullt :D Lenke til kommentar
fugl-lie Skrevet 31. august 2013 Del Skrevet 31. august 2013 Utrolig ørnebilde! Du kan ikke ha vært langt unna denne? Lenke til kommentar
fotopoulsen Skrevet 31. august 2013 Forfatter Del Skrevet 31. august 2013 Ja, da er det bare "å gi seg levandes over" !!! Glittrende, og fullstendig praktfullt :D Takk for hyggelig kommentar Lisbeth Lenke til kommentar
fotopoulsen Skrevet 31. august 2013 Forfatter Del Skrevet 31. august 2013 Utrolig ørnebilde! Du kan ikke ha vært langt unna denne? Takk for kommentar Fugl-lieNei, den var svært nærme. Ca 12-15 meter. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 31. august 2013 Del Skrevet 31. august 2013 Nok en gang noen utrolig bra ørnebilder! Interessant følgetekst også! Bra levert! Lenke til kommentar
fotopoulsen Skrevet 31. august 2013 Forfatter Del Skrevet 31. august 2013 Nok en gang noen utrolig bra ørnebilder! Interessant følgetekst også! Bra levert! Takk for hyggelig kommentar Svein. Lenke til kommentar
HelloKjersti Skrevet 2. september 2013 Del Skrevet 2. september 2013 Interessant bildeserie, Fotopoulsen! I tillegg til flotte bilder, har bildetekstene vært informative og interessante. Denne fuggærn var riktig så morsom med det digre nebbet. I tillegg ser den ut som den har på seg bukser. Velkledd! Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 2. september 2013 Del Skrevet 2. september 2013 Dette er bare så utrolig bra !!! Lenke til kommentar
fotopoulsen Skrevet 2. september 2013 Forfatter Del Skrevet 2. september 2013 Interessant bildeserie, Fotopoulsen! I tillegg til flotte bilder, har bildetekstene vært informative og interessante. Denne fuggærn var riktig så morsom med det digre nebbet. I tillegg ser den ut som den har på seg bukser. Velkledd! Tusen takk Kjersti! Det er virkelig morro å få respons på bildene sine. Jeg er bare amatør og verken selger eller stiller ut bilder. derfor er det ekstra hyggelig å ha et forum som dette, hvor andre kan verdsette ens bilder. Nå har jeg vert med her en stund og synes det er veldig flott, når medlemmene TØR å gi utdypende konstruktiv kritikk. Det kan være veldig lærerikt om man er villig til å ta imot god krittik. Jeg har sett på meg selv som hovedsakelig landskapsfotograf. Men må si at dette med og ta bilder av fugler har gitt meg enda større glede. Lenke til kommentar
fotopoulsen Skrevet 2. september 2013 Forfatter Del Skrevet 2. september 2013 Dette er bare så utrolig bra !!! Tusen hjertelig takk Torhild! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg