AnonymDiskusjon Skrevet 31. august 2013 Del Skrevet 31. august 2013 Jaa.. Trådtittel sier seg selv. Jeg er så nervøs for å kjøpe varer der en må være over 18 år. Men, jeg er jo 25 år... Hva kan jeg gjøre? Det som alltid skjer når jeg f.eks. skal kjøpe alkohol er at jeg alltid må vise legitimasjon. Sikkert fordi jeg ser ung ut for alderen, samt at jeg er pissenervøs! Skjelver på hendene: Har problemer med å betale med kort... Problemer med å lukke lommeboka etter på... Problemer med å få eks. vinen oppi en pose... Hjertet begynner å slå kraftig allerede før jeg kommer til kassen.. WTF!? Dette er ikke et kjempestort problem, men er ekstremt ubehagelig. Takk til dere som har noen gode råd! Anonymous poster hash: d9a21...8a5 1 Lenke til kommentar
j-- Skrevet 31. august 2013 Del Skrevet 31. august 2013 Pust dypt et par ganger og tenk at 1) det du gjør er 100% lovlig og 2) personen bak kassa bryr seg ikke et døyt om hva du kjøper. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-239845 Skrevet 31. august 2013 Del Skrevet 31. august 2013 Merkelig. Sliter du med sosial angst? Mitt råd er å ha kortet klart og vise det frem uoppfordret. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 31. august 2013 Forfatter Del Skrevet 31. august 2013 Pust dypt et par ganger og tenk at 1) det du gjør er 100% lovlig og 2) personen bak kassa bryr seg ikke et døyt om hva du kjøper. Lettere sagt enn gjort, men den er grei Merkelig. Sliter du med sosial angst? Mitt råd er å ha kortet klart og vise det frem uoppfordret. Veldig merkelig. Sliter absolutt ikke med sosial angst. Nærmere forklart jobber jeg faktisk som miljøterapeut og er daglig i kontakt med mange nye mennesker. Ja.. Hjelper litt å vise legg med en gang, men begynner å syns at det er ganske så småflaut! Er jo ofte med kamerater å kjøper samtidig. Ser ikke ut til å hjelpe... Anonymous poster hash: d9a21...8a5 Lenke til kommentar
Korporal Kranium Skrevet 31. august 2013 Del Skrevet 31. august 2013 Jeg har litt samme, men da ang. Fastfood og godis, ender ofte mes at jeg planlegger å kjøre innom mcdonalds, men feiger ut Helt greit det, mindre junkfood Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 31. august 2013 Forfatter Del Skrevet 31. august 2013 Jeg har litt samme, men da ang. Fastfood og godis, ender ofte mes at jeg planlegger å kjøre innom mcdonalds, men feiger ut Helt greit det, mindre junkfood Såå.. Du mener at jeg bør kutte ned på de tingene som absolutt ikke er bra for meg :O Men, ja.. hehe, ser poenget Anonymous poster hash: d9a21...8a5 Lenke til kommentar
Korporal Kranium Skrevet 31. august 2013 Del Skrevet 31. august 2013 Såå.. Du mener at jeg bør kutte ned på de tingene som absolutt ikke er bra for meg :O Men, ja.. hehe, ser poenget Anonymous poster hash: d9a21...8a5 Siden det gjelder det det gjelder er jeg glad det ikke er omvendt ja Du kan få beroligende midler av lege, har ikke vært borti slik selv, men feks. Betablokker som artister bruker mot sceneskrekk :c Lenke til kommentar
Horten Market Skrevet 31. august 2013 Del Skrevet 31. august 2013 Det som alltid skjer når jeg f.eks. skal kjøpe alkohol er at jeg alltid må vise legitimasjon. Sikkert fordi jeg ser ung ut for alderen, samt at jeg er pissenervøs Kjenner en som måtte vise leg på polet da han var rundt 40. Da var det dama i kassen som ble flau, var sikkert 10 år yngre hun. Veldig merkelig. Sliter absolutt ikke med sosial angst. Nærmere forklart jobber jeg faktisk som miljøterapeut og er daglig i kontakt med mange nye mennesker. Situasjonsbetinget sosial angst? http://oslo-psykologene.no/sosial-angst/hva-er-sosial-angst Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 31. august 2013 Del Skrevet 31. august 2013 Ta det som et kompliment at du ser ung ut. Værre å se for gammal ut... Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 31. august 2013 Forfatter Del Skrevet 31. august 2013 Kjenner en som måtte vise leg på polet da han var rundt 40. Da var det dama i kassen som ble flau, var sikkert 10 år yngre hun. Situasjonsbetinget sosial angst? http://oslo-psykologene.no/sosial-angst/hva-er-sosial-angst Mulig! Ta det som et kompliment at du ser ung ut. Værre å se for gammal ut... Jo, takk! Anonymous poster hash: d9a21...8a5 Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 31. august 2013 Del Skrevet 31. august 2013 (endret) Ikke helt unormalt at nervøsitet fester seg. Du har rett og slett fått en liten uvane, her må du rett og slett trene litt. Kjøp øl og vin litt oftere og venn deg til miljøet, se litt på de som jobber der og slapp av. Edit : Jeg oppfordrer ikke til å drikke mer Endret 31. august 2013 av Malvado Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 1. september 2013 Forfatter Del Skrevet 1. september 2013 Ikke helt unormalt at nervøsitet fester seg. Du har rett og slett fått en liten uvane, her må du rett og slett trene litt. Kjøp øl og vin litt oftere og venn deg til miljøet, se litt på de som jobber der og slapp av. Edit : Jeg oppfordrer ikke til å drikke mer Ja, du sier nok noe der hehe! kan prøve å kjøpe litt og litt i steden for store rasjoner Takk for tips Malvado Anonymous poster hash: d9a21...8a5 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå