Corporal Jenkinson Skrevet 1. september 2013 Del Skrevet 1. september 2013 Spør du meg så skremmer Chadli-Soldado-Townsend meg lite. Jenkinson var vel om jeg ikke husker feil en av våre bedre i den kampen mot Spurs i fjor? Han kommer til å gi 100 % da han vet hvor viktig det å slå Tottenham i NLD. Lenke til kommentar
""" Skrevet 1. september 2013 Del Skrevet 1. september 2013 Håper på en jævlig mye bedre kamp en Liverpool - Man Utd. Heia! Lenke til kommentar
-Lasse Skrevet 1. september 2013 Del Skrevet 1. september 2013 Er det bare jeg som synes Jenkinson er allright på høyre? Synes han gjør en god innsats både offensivt og defensivt. Han har noen feilvalg i blant, men jeg er sikker på at han kommer til å bli fast inventar på høyre på sikt. Disse feilvalgene vil forsvinne med økt tillit og spilletid/erfaring. I tillegg blør han for drakta. Jeg har virkelig sansen for han! Nå har Sagna gjort en god innsats i midtforsvaret de siste kampene, men på backen foretrekker jeg faktisk Jenks over Sagna. 2 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 1. september 2013 Del Skrevet 1. september 2013 Spør du meg så skremmer Chadli-Soldado-Townsend meg lite. Enig. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 1. september 2013 Del Skrevet 1. september 2013 Døh, Arsenal? Hold de 3 poenga unna Tottenham'a? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 1. september 2013 Del Skrevet 1. september 2013 0-1. Soldado på straffe. 1 Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 1. september 2013 Forfatter Del Skrevet 1. september 2013 Da stikker jeg ihevrtfall, må se på kampen på opptak når jeg kommer hjem Måtte det beste liljehvite laget vinne! 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 1. september 2013 Del Skrevet 1. september 2013 Håper på dette: 1. Uavgjort (og mange (røde) kort) 2. Seier til Arsenal 3. Seier til Tottenham Lenke til kommentar
Posemedchips Skrevet 1. september 2013 Del Skrevet 1. september 2013 Gleder meg nå!! COYS!!!! Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 1. september 2013 Del Skrevet 1. september 2013 COME ON YOU GUNNERS! Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 1. september 2013 Del Skrevet 1. september 2013 Håper Tottenham viser Arsenal hvordan en klubb burde drives. Lenke til kommentar
fox Skrevet 1. september 2013 Del Skrevet 1. september 2013 Prøvde Tottenham allerede på en filming der? Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 1. september 2013 Del Skrevet 1. september 2013 Herlig å se Cazorla få ta frisparket. Walcott sitt klippekort må forsvinne snart. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 1. september 2013 Del Skrevet 1. september 2013 Håper Tottenham viser Arsenal hvordan en klubb burde drives. Så du heier på Tottenham? Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 1. september 2013 Del Skrevet 1. september 2013 Så du heier på Tottenham? Håper de vinner denne. Eventuelt et uavgjort, men mest en god kamp. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 1. september 2013 Del Skrevet 1. september 2013 Er det bare jeg som synes Jenkinson er allright på høyre? Synes han gjør en god innsats både offensivt og defensivt. Han har noen feilvalg i blant, men jeg er sikker på at han kommer til å bli fast inventar på høyre på sikt. Disse feilvalgene vil forsvinne med økt tillit og spilletid/erfaring. I tillegg blør han for drakta. Jeg har virkelig sansen for han! Nå har Sagna gjort en god innsats i midtforsvaret de siste kampene, men på backen foretrekker jeg faktisk Jenks over Sagna. I de kampene jeg har lagt merke til han så har han ikke vært all verden, men jeg ser ikke hver Arsenal-kamp for å si det sånn. Lenke til kommentar
Posemedchips Skrevet 1. september 2013 Del Skrevet 1. september 2013 Ser ut til at Chadli koser seg, virker leken... Lenke til kommentar
Posemedchips Skrevet 1. september 2013 Del Skrevet 1. september 2013 Fa.... Nesten, Soldado!!! Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 1. september 2013 Del Skrevet 1. september 2013 vi sliter virkelig med å komme oss ut .. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå