Gå til innhold

Ung mellomskarv tørker vingene ... .

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Veldig stilig og veldig flott skarvebilde.

Posituren til fuglen og det at du har fanget den rett forfra gjør det fengende. Næsten som om han tilbyr seeren en klem :)

A hug bird.

Hei, fotopoulsen.

Takk for positiv kommentar, - jeg "ligger i trening", og håper å kunne presentere riktig fine bilder en gang, og bedre inspirasjon enn bildene dine skal det bli vanskelig å finne !

Vennlig hilsen

Albert Andersson.

Lenke til kommentar

Heisan!

Spennende skarve-bilde.

Jeg slet også med skarpheten inntil jeg fikk meg et bedre stativ, bruker også snorutløser når jeg benytter stativ og "da ble alt så meget bedre".

Hei, fugl-lie.

Takk for godt råd,- jeg skal undersøke om det finnes en tilsvarende løsning for D800-kameraet !

Vennlig hilsen

Albert Andersson.

Lenke til kommentar

A hug bird, passet ypperlig til denne flotte skarvens positur, slik fotopoulsen beskriver det :D Den røde lagerbygningen, sammen med det grønne, synes jeg kledde bildet, og ble en fin bakgrunn. Absolutt grunn til å være fornøyd med dette bildet Albert, og gratulerer med nytt stativ :D

Hei, Lisbeth.

Takk for hyggelig og positiv kommentar !

Ja, - etter å ha sett gjennom masse uskarpe bilder gang etter gang, - med tilhørende skuffelse, - innså jeg at det var på tide å bytte ut det 16 år gamle stativet.

Det nye virker lovende, og har allerede bidratt til skarpere bilder.

Vennlig hilsen

Albert Andersson.

Lenke til kommentar

Veldig bra skarvbilde dette. Fin komposisjon med delingen grønt/rødt bak skarven, god skarphet med mange detaljer.

Mvh Melvin

Hei, Melvin Aasum.

Takk for hyggelig kommentar !

Denne skarven tolererte at jeg kom litt nærmere innpå enn de andre skarvene jeg har forsøkt å fotografere.

Jeg fikk etter hvert flyttet meg litt for å få en mer rolig bakgrunn, men skarven hadde så fin positur på dette bildet, så jeg valgte å bruke det.

Vennlig hilsen

Albert Andersson.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...