Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Samboer føler ikke for å ha sex for tiden

Anbefalte innlegg

Hei,

Jeg er 27, hun 25, vi har to barn på 1,5 og 3,5 år.

Det siste året har vi hatt sex 10-20 ganger? (noe usikkert tall)Hun tok en brystreduksjon for 2-3 måneder siden. Men var sånn før det også. Bare ikke i like stor grad.

Nå føler hun ikke for å ha sex lenger, syns det er kjedelig og føler vi bare gjør det samme. Snakket om det her om dagen og mente vi burde kose mer. Noe jeg var helt enig i, følte vi hadde sex bare for å ha oss.

Det er en uke siden, men nå nærmer det seg slik det var igjen før praten. Selv om jeg prøver at vi skal kose litt mer.

Høyrehånda blir flittig brukt, litt for mye syns jeg ifh. til sex.

Kos er i dette tilfellet, kysse og og sånt i sofa.

Anonymous poster hash: 45c2c...8c7

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hva med å spice ting opp i soverommet? Kjøpe henne noe sexy undertøy, noen leker dere kan leke sammen med, pisk, håndjern, etc? ;)

Husk også at for kvinner så starter gjerne 'forspillet' lenge før du har hånden under genseren hennes. Gjør noen fine, random ting for henne for å vise at du setter pris på henne og syns hun er sexy. En random rosebukett, en goood tilfeldig klem bakfra mens hun bretter rent tøy eller tar oppvasken, la henne komme hjem til nyvaskede gulv og unger som er blitt lagt til sengs, med levende lys på bordet og hennes favorittfilm på netflix eller DVD?

Prøv deg frem :) Det viktigste er kommunikasjon. Syns du at dere burde ta en prat til, så ta en prat til.

Endret av BuffyAnneSummers
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Hva med å spice ting opp i soverommet? Kjøpe henne noe sexy undertøy, noen leker dere kan leke sammen med, pisk, håndjern, etc? ;)

Husk også at for kvinner så starter gjerne 'forspillet' lenge før du har hånden under genseren hennes. Gjør noen fine, random ting for henne for å vise at du setter pris på henne og syns hun er sexy. En random rosebukett, en goood tilfeldig klem bakfra mens hun bretter rent tøy eller tar oppvasken, la henne komme hjem til nyvaskede gulv og unger som er blitt lagt til sengs, med levende lys på bordet og hennes favorittfilm på netflix eller DVD?

Prøv deg frem :) Det viktigste er kommunikasjon. Syns du at dere burde ta en prat til, så ta en prat til.

Deg kan jeg tenke meg å gifte meg med.

Lenke til kommentar

Hun kommer skikkelig :p har foreslått alt mulig kinky greier og andre greier, men hjelper ikke.

Tar på henne lenge før sengetid så er ikke der det ligger dessverre, hun føler seg ikke så sexy og syns hun selv er "feit" selv om jeg sier noe annet.

Men gulv og vasking og film og mat er en god ide, men det ender med at når vi legger oss, så er hun garantert trøtt og vil bare sove. Tar søvn over sex.

Det er på en måte det mentale og svar på det jeg er på jakt etter, ikke hvordan prøve å gjøre henne kåt for det funker ikke :)

Lenke til kommentar

Kanskje hun er trist. Har dere pratet sammen? Har du satt deg ned å spurt henne hvordan hun virkelig har det? Hvis ikke; spør, og la henne prate, still spørsmål og vær interessert.

Kanskje litt kjedelig å foreslå prat når det du søker er sex, men det virker kanskje ikke som om det er noen quick fix på dette problemet i utgangspunktet.

Har du sett programmet "sex dager"? Verdens teiteste program. Det handler om par som mener at de ikke har nok sex. De blir utfordret til å ha sex hver dag i seks dager. De planlegger dater til hverandre osv. Kanskje det kunne vært en ide å utfordre kjæresten din til dette? "la oss prøve å ha sex seks dager på rad, hvor vi planlegger dater til hverandre annenhver dag". Dette kan enten være en kjempegod ide eller en skikkelig teit en.

Lykke til uansett!

-ingen

Endret av tandttandt
Lenke til kommentar

Regner med barna tar mye energi fra henne. jobber begge 2?

Da er det ivertfall lite energi.

Foreslår at på lørdag, så tar du ansvar for ungane hele dagen, la ho få seg en dag (fri) send ho på shopping med venninner eller noe som hun liker.

Du tar deg av alt denne dagen, la ho sove lenge om morningen , du legger unger. fikser mat og film til kvelden, hvis du ikke scorer da så vet ikke jeg.

Men vil tro sexlysten hennes er så lav pga, lite energi, unger, mas, rot, osv.

Stå på, hjelp til hjemme med rydding og unger så ordner det seg etter hvert.

Sats på sex 1 gang i uken, f.eks lørdager :)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Bait n' switch kalles det. Noen jenter lokker med sex for å lure menn inn i et forhold når de begynner å bli verpesjuke. Når man er gift og har barn så vil de plutselig ikke ha sex lenger.

Prøv noen kinky greier for å være på den sikre siden om du tror det vil hjelpe. Hvis ikke er det nok bedre å se seg om etter ei anna dame ;)

Lenke til kommentar

Jeg spør hva som er grunnen og om det er noe, men hun vet ikke får jeg til svar, vet ikke på alt.

Kan alltids hjelpe til mer ja, begge jobber, men hun har mer egentid enn meg.

Hun har nok ingen på si, er så å si med hverandre hele tiden bortsett fra på jobb.

Kan være det blir noe i kveld etter at hun var på fest hos sin mor med jobb i går og kom hjem 16:30 i dag. Men kvelden kommer sikkert, ser film og sitter på ipaden litt og så er hun trøtt. Som vanlig :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...