MrLuni Skrevet 31. august 2013 Del Skrevet 31. august 2013 Har Logitech G35 som har virtuel surround. Syns det er god lyd med stereo setting, men håpløs surround. Er det noen headsett med ekte surround å anbefale? Til gamingbruk. Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 31. august 2013 Del Skrevet 31. august 2013 Nå vet jeg ikke hva du legger i ekte, men det finnes headset med flere elementer. Det er imidlertid ikke noe jeg vil anbefale. Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 31. august 2013 Forfatter Del Skrevet 31. august 2013 Er det værd 700kr? Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 31. august 2013 Del Skrevet 31. august 2013 Er det værd 700kr? Om de kun skal brukes til spilling og kanskje en film eller to, så kanskje. Skal du høre på musikk og er middels interessert i presentasjonen av denne bør du derimot styre unna. En del mener også at de er for tung, og derfor blir slitsom å ha på i lengre perioder. Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 31. august 2013 Forfatter Del Skrevet 31. august 2013 Får sjekke om jeg finner noe på elkjøp/lefal å teste. Kjekt at det er 30dagers returrett (Y) Lenke til kommentar
bystØL Skrevet 5. september 2013 Del Skrevet 5. september 2013 http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=746956 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå