Gå til innhold

Sony Ericsson: T68i, T310, T300 ?

Ole Idole

Anbefalte innlegg

Hei på dere.. nå er det på tide å kjøpe ny mobil, jeg har hatt en Nokia "drittelefon" 3410 i ca 8 måneder... den er skikkelig dårlig...

Så jeg lurer på:

Burde jeg kjøpe meg en T68i, T310 eller T300 ?

Jeg vil gjerne ha en mobil som har god lagringskapasitet og ikke er treig som mange sier de er .......

Plz hjelp meg......... :o

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

T3xx og T68i har ikke så gode fargeskjermer.... T310 er ikke så dum, den har jo polyfoniske ringetoner og mulighet for å laste ned nye spill med mophun.

Hvis du ikke er hypp på polyfoniske ringetoner eller Mophun er t68i klart det beste valget siden den har Blåtann, MMS, fargeskjerm og mye mer til en lav pris! :-)

Lenke til kommentar
Det er et program som lar deg laste ned nye spill til mobilen din (koster penger) via WAP. Ganske effektivt og snertent! :-) Minner endel om Java, men kan ikke ha programmer.

Det er ikke helt korrekt.

Mophun er en spillplattform for mobiltelefoner. Spillene blir kodet i C/C++ ved hjelp av mophun API. Mophun har et veldig spesiell distribuerings system (noe likt det du beskrev) som gjør at det er vansklig å piratkopiere disse spillene. I teorien duger mophun til å lage programmer også, men det er optimalisert for spill.

Sourcecode.no jobber for tiden med å skrive en artikkel om hvordan lage mophun spill. Denne vil komme litt nærmere jul.

Over til spørsmålet: Selv har jeg en Sony Ericsson t310 og er stort sett fornøyd med denne. Bruker den stort sett til å sende/motta meldinger, og sjekke ut dagbladet og vg da jeg kjeder meg. Ellers har jeg såvidt spilt litt av årsaken jeg nevnte ovenfor. Bruker også den periodiske alarmen for å våkne om morgnen.

Lenke til kommentar

Jeg er kjempefornøyd med min T300, men jeg savner bluetooth, så behovet mitt er vel litt annerledes nå enn den gangen jeg kjøpte denne. Men jøssenam, det er en fullt brukbar mobil, jeg har personalisert den med egenutviklet theme, forskjellige poly-toner på alle som ringer (bare last ned .mid) og bilder osv, slenge over via en IR-port på pc'en (koster 300 ca).

Lenke til kommentar
Hva er forskjellen med T300 og T310 ? Og hva er Blåtann ?

hoved forskjellen mellom t300 og T310 er designet, selv liker jeg T300 best.

T310 har også litt bedre polyfoniske ringetoner, 32 toners i motsetting til T300's 24toner... ikke så big deal da...

Også har T310 spillet "Tony Hawk" som forøvrig suger i forhold til Golf som begge to mobilene har..

Jeg ville valgt T300 av disse to.

Blåtann er det samme som Bluetooth og er en trådløs radio kommunikasjons teknologi, ikke så langt ifra trådløst nettverk ;) Så du kan f.eks strye pcen med bluetooth (t68i), sende ting mellom telefoner (gratis) via bluetooth og trådløs handsfree ;)

BVlue toooth er kult !

Lenke til kommentar
32 toners i motsetting til T300's 24toner... ikke så big deal da...
Har ikke T300 16toners polyfoniske ringetoner mens T310 har 24?

Jeg har T610 m/32toners og jeg kjenner mange som har T310, men ringetoner på min blir litt bedre.

Bluethooth er et must, slitsomt og holde telefonen forran sånn infarødt øye osv...

Lenke til kommentar
Sourcecode.no jobber for tiden med å skrive en artikkel om hvordan lage mophun spill. Denne vil komme litt nærmere jul.

ehh, og poenget med det er? Mophun blir det jo snart slutt på.... :roll:

Vet du noe jeg ikke vet her? Sist jeg sjekka så ble mophun spådd en lysende fremtid, og det var snakk om at det var flere andre produsenter blant annet nokia som planla å komme med støtte for det i enkelte telefoner....

Lenke til kommentar

ehh, og poenget med det er? Mophun blir det jo snart slutt på.... :roll:

Vet du noe jeg ikke vet her? Sist jeg sjekka så ble mophun spådd en lysende fremtid, og det var snakk om at det var flere andre produsenter blant annet nokia som planla å komme med støtte for det i enkelte telefoner....

Nei nei nei... Jeg velger heller å tro på "Kamera" siden han begrunner påstanden sin så bra. (ironi hvis noen ikke skjønte det...)
Lenke til kommentar

kjenner mange som har t310.. hvis du er opptatt av design på mobiltelefoner, så bør du styre unna denne..den ser jo helt forferdelig ut.. området over skjermen topper det hele..

men funksjonsmessig er den sikkert helt knall..

kjenner også endel som har t610, og den er så mye deiligere og snertnere enn t310 at jeg kan nesten ikke få sagt det.. :yes:

Lenke til kommentar
kjenner mange som har t310.. hvis du er opptatt av design på mobiltelefoner, så bør du styre unna denne..den ser jo helt forferdelig ut.. området over skjermen topper det hele..

men funksjonsmessig er den sikkert helt knall..

kjenner også endel som har t610, og den er så mye deiligere og snertnere enn t310 at jeg kan nesten ikke få sagt det.. :yes:

Veldig enig 8)
Lenke til kommentar
Jeg ble litt sur på min mobil (3410). Tok av dekslet og tok ut batteriet og sim-kortet... Så skylte jeg den i vann... kan den bli helt ødelagt av det ?
Jeg vil tro den blir ødelagt ja (hva mener du med helt ødelagt? KAn jo hende den bare blir delvis ødelagt?) Hvorfor lurer du på det?
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...