Malmern Skrevet 31. august 2013 Del Skrevet 31. august 2013 (endret) Er på jakt etter ett ålreit kamera til bruk på ferie etc.,er helt grønn når det gjelder kameraer.Makspris: 2.000,- men kan strekke meg litt viss det er et bra kamera.Btw,det må være noe som kan skaffes i en fysisk butikk i Drammen,jeg er nødt til å kjøpe kameraet i morra eller på mandag,da jeg drar på ferie på tirsdag,hadde vært knall å få det med da. Ps. Hadde vært kjekt om denne butikken også hadde reiseadapter,da spenninga på feriestedet er 115V. Endret 31. august 2013 av Malmern Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 31. august 2013 Del Skrevet 31. august 2013 Budsjettet ditt blir strukket litt med Canon Powershot S110, men er en av de beste små, kompakte kameraene i prisklassen. Elkjøp Drammen hadde den hvertfall på lager. Laderne til disse kameraene pleier å være 100-240V 50/60 Hz, så du trenger kun en overgang til selve kontakten. Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 31. august 2013 Del Skrevet 31. august 2013 (endret) Et av de beste kjøpet for tiden er Canon S110, fjorårets modell men fortsatt et godt entusiast-kompaktkamera som gir meget gode bilder samt fungerer relativt godt i mørkere omgivelser. både Lefdal og Elkjøp har det på lager, om det finnes i Drammen får du sjekke ut selv Edit: ble tatt på målstreken der Endret 31. august 2013 av Nautica Lenke til kommentar
Malmern Skrevet 31. august 2013 Forfatter Del Skrevet 31. august 2013 (endret) Takk for tipsene,var faktisk det kameraet jeg vurderte,men ville være sikker først.Noen anelse om hvor jeg får tak i overgang da?Edit: Vil noe sånt funke?http://www.elkjop.no/product/hjem-og-husholdning/elmateriell/PROOVE00160/proove-reiseadapter Endret 31. august 2013 av Malmern Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå