Kurt Lekanger Skrevet 31. august 2013 Del Skrevet 31. august 2013 Svar riktig på tre spørsmål for å bli med i trekningen.Konkurranse: Vinn rålekre hodetelefoner fra Creative Lenke til kommentar
Seon-Ho Skrevet 31. august 2013 Del Skrevet 31. august 2013 Siden det ikke er noen kommentarer her så det er vel få som har meldt seg på konkurransen. Da kan det hende jeg vinner da. Lenke til kommentar
Mr. Smartphone Skrevet 31. august 2013 Del Skrevet 31. august 2013 Siden det ikke er noen kommentarer her så det er vel få som har meldt seg på konkurransen. Da kan det hende jeg vinner da. Tro om igjen. Ble med i konkurransen i dag tidlig Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 31. august 2013 Del Skrevet 31. august 2013 Rålekker er nå å ta litt hardt i. 3 Lenke til kommentar
Sebbz Skrevet 31. august 2013 Del Skrevet 31. august 2013 Må være noen av de styggeste høretelefonene jeg har sett på en stund! 3 Lenke til kommentar
kretuk Skrevet 31. august 2013 Del Skrevet 31. august 2013 Ville bare nevne at noe av teksten er litt misvisende. Det står under det øverste bildet at premien er Creative Sound Blaster Evo Zx, men klikker man inn på bildet står det Creative Sound Blaster Evo ZxR. -Stian Lenke til kommentar
Kurt Lekanger Skrevet 1. september 2013 Forfatter Del Skrevet 1. september 2013 Ville bare nevne at noe av teksten er litt misvisende. Det står under det øverste bildet at premien er Creative Sound Blaster Evo Zx, men klikker man inn på bildet står det Creative Sound Blaster Evo ZxR. -Stian Hei, det er Zx som er premien - ikke ZxR - som er nesten lik, men har bl.a. aktiv støydemping i tillegg. Lenke til kommentar
Proper Skrevet 2. september 2013 Del Skrevet 2. september 2013 Nei seriøst, dette vær så stygt at jeg ikke gidder å google svarene engang. Lenke til kommentar
KingCastor Skrevet 5. september 2013 Del Skrevet 5. september 2013 Og Hvem vant?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg