RoyInge90 Skrevet 30. august 2013 Del Skrevet 30. august 2013 Har noen ganger fått opp ei stjerne i varslings vinduet på min Galaxy S3, om jeg trykker på den åpnes nettleseren og åpner forskjellige nettsider, stopper den før den åpnes helt, da jeg tror dette er virus? Hvem er det som sender dette til meg, den siste linken, linker tiil traffic.mobisky.pl Noen som kan hjelpe meg? Lenke til kommentar
Handl3vogn Skrevet 30. august 2013 Del Skrevet 30. august 2013 (endret) Mest trolig er det reklame fra et av programmene du har lagt inn. Hvis du holder med fingeren på stjernen neste gang den kommer i stede for og trykke på den så kan du se hvilket program som legger reklamen i notification baren din. Endret 30. august 2013 av Handl3vogn Lenke til kommentar
RoyInge90 Skrevet 30. august 2013 Forfatter Del Skrevet 30. august 2013 Aha, takk for svar skal gå igjennom appene nå å se om jeg finner ut hva det kan være som sender meg denne reklamen, er lenge mellom hver gang. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 31. august 2013 Del Skrevet 31. august 2013 Du bør ha antivirus på mobilen din. Avast! regnes for å være bra. Lenke til kommentar
RoyInge90 Skrevet 31. august 2013 Forfatter Del Skrevet 31. august 2013 Har hatt det før, men synes batteriet ikke holdt så lenge da. Men får installere den igjen å ha den. Lenke til kommentar
Halsoy Skrevet 31. august 2013 Del Skrevet 31. august 2013 Installer denne og kjør. Den finner ut hvilke app(er) som har AirPush. Så kan du fjerne dem om du vil. https://play.google.com/store/apps/details?id=com.brosmike.airpushdetectorLetteste måten for brukere som ikke vil gå så veldig dypt inn i det. Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 31. august 2013 Del Skrevet 31. august 2013 Prøv Lookout Ad Network Detector Skanner telefonen og viser deg hvilke apper som sender reklame til telefonen din, og hvordan type reklame appen bruker. Få virus på telefonen er omtrent som å vinne i lotto. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-peolQalf Skrevet 31. august 2013 Del Skrevet 31. august 2013 http://www.mobili.no/nyheter/google-rydder-i-play/ Reklame i statuslinjen vil nok uansett snart forsvinne :-) Lenke til kommentar
RoyInge90 Skrevet 2. september 2013 Forfatter Del Skrevet 2. september 2013 Har prøvd alle forslagene til apper som kan fortelle meg hvilken som sender denne reklamen, men kommer opp at ingen av de finner noe. Er bra Google endrer retningslinjene til app utviklerne Lenke til kommentar
Daniel.ab Skrevet 2. september 2013 Del Skrevet 2. september 2013 Har prøvd alle forslagene til apper som kan fortelle meg hvilken som sender denne reklamen, men kommer opp at ingen av de finner noe. Er bra Google endrer retningslinjene til app utviklerne Har du prøvd å holde inne på varselen som kommer og velge programinfo? Der skal det komme opp hvilken app det er som viser reklamen. Lenke til kommentar
GeirHH Skrevet 2. september 2013 Del Skrevet 2. september 2013 (endret) Har hatt det før, men synes batteriet ikke holdt så lenge da. Men får installere den igjen å ha den. Kan det være forklaringen på at batteriet tappes unormalt mye på min mobil? Er jo bare å teste ut. Å slå av GPS-er er vel også en idé. Noen som kjenner til app-versjoner til lignende programmer som Malwarebytes på PC? Endret 2. september 2013 av Fjellvåken Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 3. september 2013 Del Skrevet 3. september 2013 En (litt) dyr løsning er å droppe gratisversjoner av apper, og installere betal-versjonen i stedet. Gratisversjonene viser masse dårlig reklame og suger data, mens betalversjonene bare gjør jobben sin. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå