Gå til innhold

Android virus?

Anbefalte innlegg

Har noen ganger fått opp ei stjerne i varslings vinduet på min Galaxy S3, om jeg trykker på den åpnes nettleseren og åpner forskjellige nettsider, stopper den før den åpnes helt, da jeg tror dette er virus? Hvem er det som sender dette til meg, den siste linken, linker tiil traffic.mobisky.pl

Noen som kan hjelpe meg?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Mest trolig er det reklame fra et av programmene du har lagt inn.

Hvis du holder med fingeren på stjernen neste gang den kommer i stede for og trykke på den så kan du se hvilket program som legger reklamen i notification baren din.

Endret av Handl3vogn
Lenke til kommentar

Har prøvd alle forslagene til apper som kan fortelle meg hvilken som sender denne reklamen, men kommer opp at ingen av de finner noe. Er bra Google endrer retningslinjene til app utviklerne :D

Har du prøvd å holde inne på varselen som kommer og velge programinfo? Der skal det komme opp hvilken app det er som viser reklamen.

Lenke til kommentar

Har hatt det før, men synes batteriet ikke holdt så lenge da. Men får installere den igjen å ha den.

Kan det være forklaringen på at batteriet tappes unormalt mye på min mobil? Er jo bare å teste ut.

Å slå av GPS-er er vel også en idé.

Noen som kjenner til app-versjoner til lignende programmer som Malwarebytes på PC?

Endret av Fjellvåken
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9

En (litt) dyr løsning er å droppe gratisversjoner av apper, og installere betal-versjonen i stedet. Gratisversjonene viser masse dårlig reklame og suger data, mens betalversjonene bare gjør jobben sin.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...