snillekim Skrevet 4. september 2013 Del Skrevet 4. september 2013 Hvis du ikke liker å finne på navn selv, så bør det bare bli firepires.com eller noe. Du vil uansett slite med å få noen oppmerksomhet. Problemet og er at mange velger å kjøre slike tilbehør fra f.eks Ebay, noe som og er oftest billigere. Lenke til kommentar
Arne Skrevet 5. september 2013 Del Skrevet 5. september 2013 teledilldall.no? Hvor stort lager tenker du å ha? 1 Lenke til kommentar
firepires Skrevet 5. september 2013 Forfatter Del Skrevet 5. september 2013 teledilldall.no? Hvor stort lager tenker du å ha? Tenker alt av deksler til samsung og Apple tilbebehør ladere, iPhone batterier og slikt;)) Navnet var kjempe kult det skal jeg bruke takk! :-)) Lenke til kommentar
firepires Skrevet 5. september 2013 Forfatter Del Skrevet 5. september 2013 Hadde satt stor pris på om dere kunne ha gitt Facebook siden min en LIKE, vet det med beskrivelsen, og bilde dette skal jeg ordne imorgen er på ipaden! Kommer til og kjøre konkurranser på siden osv! Link: https://www.facebook.com/Teledilldall Lenke til kommentar
Arne Skrevet 5. september 2013 Del Skrevet 5. september 2013 He he. Det var egentlig bare ment som en lite gjennomtenkt morsomhet. Du skal ikke ta og tenke litt mer på navn og organisering/finansiering før du oppretter facebook-page da? 2 Lenke til kommentar
firepires Skrevet 5. september 2013 Forfatter Del Skrevet 5. september 2013 Haha ja kan lett endre navn på siden og sånn men har bestemt meg for Teledilldall.no jeg likte det navnet haha. Og ellers alt det andre med organisering har jeg gjort har funne forskjellig produkter og gjort alt det som er igjen er bestille produktet, registering av varene alt annet er gjort med en 30 prøve ting på nettside og markedsføring som jeg må coda meg opp på førsteplass på Google.. Håper du kunne gitt den en like;) Lenke til kommentar
firepires Skrevet 5. september 2013 Forfatter Del Skrevet 5. september 2013 Og beskrivelsen og det der skal jobbes mere med imorgen. Lenke til kommentar
tttt Skrevet 7. september 2013 Del Skrevet 7. september 2013 Har du sikret deg domene for nettsiden? Lenke til kommentar
firepires Skrevet 7. september 2013 Forfatter Del Skrevet 7. september 2013 Nei men skal idag! ) Noen som er gode på og lage logo? skulle hatt noe med telefon og noe:) Lenke til kommentar
snillekim Skrevet 7. september 2013 Del Skrevet 7. september 2013 Sånn. Da har jeg kjøpt domenet, siden det ennå var ledig. Men trådstarter kan selvsagt kjøpe det for en god pris Neida, har ikke kjøpt den. Men det er ikke smart å la dommenenavnet ligge ut slik, at andre kan kjøpe det før trådstarter egentlig. Det er firmaer som har tabbet seg på slikt før. Lenke til kommentar
snillekim Skrevet 7. september 2013 Del Skrevet 7. september 2013 Nei men skal idag! ) Noen som er gode på og lage logo? skulle hatt noe med telefon og noe:) Ønsker du at andre skal gjøre hele jobben for deg gratis forresten? Lenke til kommentar
aklla Skrevet 7. september 2013 Del Skrevet 7. september 2013 Sånn. Da har jeg kjøpt domenet, siden det ennå var ledig. Men trådstarter kan selvsagt kjøpe det for en god pris Neida, har ikke kjøpt den. Men det er ikke smart å la dommenenavnet ligge ut slik, at andre kan kjøpe det før trådstarter egentlig. Det er firmaer som har tabbet seg på slikt før. Nå er ikke telefondildall ett uerstattelig navn det er lagt mye tanke og mening bak heller da, så er neppe noe krise om noen tar det. Lenke til kommentar
firepires Skrevet 8. september 2013 Forfatter Del Skrevet 8. september 2013 Ønsker du at andre skal gjøre hele jobben for deg gratis forresten? Ja helst noen som liker og gjøre slike ting og gjør det gratis..) Lenke til kommentar
vanjasorens88 Skrevet 10. september 2013 Del Skrevet 10. september 2013 Haha, vel hvis du fremdeles vil starte nettbutikk om noen år når du har tjent deg rik på "teledilldall", savner jeg en norsk Amazon butikk. Siden Norge er et såpass lite marked kunne en ha startet en som tok for seg hele Skandinavia. Hadde vært superdupert! Men er nok et litt stort prosjekt å starte med akkurat nå... Lenke til kommentar
firepires Skrevet 11. september 2013 Forfatter Del Skrevet 11. september 2013 Da har jeg kommet frem med og selge iphone, samsung deksler og ladere til disse, sjermbeskyttelse med rask leveringstid og kundeservice som skal bli kjempe bra! Noen som har forslag til navn på nettsiden? (Hater og finne på navn) Hmm ja, takk for ideen men som sagt så holder jeg meg til ting til telefoner. Noen som er gode med logoer? Lenke til kommentar
tttt Skrevet 12. september 2013 Del Skrevet 12. september 2013 Tror ingen lager en logo gratis Lenke til kommentar
andreasn Skrevet 12. september 2013 Del Skrevet 12. september 2013 Men kanskje noen er villlig til å lage logo for 5 dollar. Lenke til kommentar
liealot Skrevet 12. september 2013 Del Skrevet 12. september 2013 Haha, vel hvis du fremdeles vil starte nettbutikk om noen år når du har tjent deg rik på "teledilldall", savner jeg en norsk Amazon butikk. Siden Norge er et såpass lite marked kunne en ha startet en som tok for seg hele Skandinavia. Hadde vært superdupert! Men er nok et litt stort prosjekt å starte med akkurat nå... Er vel flere av de store aktørene som ønsker å være "amazon", men konkurransen er såpass hard at ingen greier det helt for øyeblikket... =) De fleste store (netonnet, dustin, komplett, cdon) opererer jo i hele skandinavia, og har flere av disse har datterselskaper, som tilsammen fort kunne sett ut som amazon hadde man slått de sammen... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå