Gå til innhold

Nettbutikk

firepires

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Haha ja kan lett endre navn på siden og sånn men har bestemt meg for Teledilldall.no jeg likte det navnet haha. Og ellers alt det andre med organisering har jeg gjort har funne forskjellig produkter og gjort alt det som er igjen er bestille produktet, registering av varene alt annet er gjort med en 30 prøve ting på nettside og markedsføring som jeg må coda meg opp på førsteplass på Google.. ;)

Håper du kunne gitt den en like;)

Lenke til kommentar

Sånn. Da har jeg kjøpt domenet, siden det ennå var ledig.

Men trådstarter kan selvsagt kjøpe det for en god pris :tease:

Neida, har ikke kjøpt den. Men det er ikke smart å la dommenenavnet ligge ut slik, at andre kan kjøpe det før trådstarter egentlig.

Det er firmaer som har tabbet seg på slikt før.

Lenke til kommentar

Sånn. Da har jeg kjøpt domenet, siden det ennå var ledig.

Men trådstarter kan selvsagt kjøpe det for en god pris :tease:

Neida, har ikke kjøpt den. Men det er ikke smart å la dommenenavnet ligge ut slik, at andre kan kjøpe det før trådstarter egentlig.

Det er firmaer som har tabbet seg på slikt før.

Nå er ikke telefondildall ett uerstattelig navn det er lagt mye tanke og mening bak heller da, så er neppe noe krise om noen tar det.

Lenke til kommentar

Haha, vel hvis du fremdeles vil starte nettbutikk om noen år når du har tjent deg rik på "teledilldall", savner jeg en norsk Amazon butikk. Siden Norge er et såpass lite marked kunne en ha startet en som tok for seg hele Skandinavia. Hadde vært superdupert! Men er nok et litt stort prosjekt å starte med akkurat nå...

Lenke til kommentar

Da har jeg kommet frem med og selge iphone, samsung deksler og ladere til disse, sjermbeskyttelse med rask leveringstid og kundeservice som skal bli kjempe bra!

Noen som har forslag til navn på nettsiden? (Hater og finne på navn)

Hmm ja, takk for ideen men som sagt så holder jeg meg til ting til telefoner.

Noen som er gode med logoer? :)

Lenke til kommentar

Haha, vel hvis du fremdeles vil starte nettbutikk om noen år når du har tjent deg rik på "teledilldall", savner jeg en norsk Amazon butikk. Siden Norge er et såpass lite marked kunne en ha startet en som tok for seg hele Skandinavia. Hadde vært superdupert! Men er nok et litt stort prosjekt å starte med akkurat nå...

Er vel flere av de store aktørene som ønsker å være "amazon", men konkurransen er såpass hard at ingen greier det helt for øyeblikket... =)

De fleste store (netonnet, dustin, komplett, cdon) opererer jo i hele skandinavia, og har flere av disse har datterselskaper, som tilsammen fort kunne sett ut som amazon hadde man slått de sammen...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...