firepires Skrevet 30. august 2013 Del Skrevet 30. august 2013 Hei jeg heter sander og er ny på dette forumet. Jeg lurer på om det er noen produkter som folk savner som de vil skal bli solgt billig på nett i norge, evt noe som ikke er stort i norge? beklager viss dette var feil plass, men tenkte økonomi og nettbutikk er penger.. Mvh Firepires! alt av svar hjelper! Lenke til kommentar
citronen Skrevet 30. august 2013 Del Skrevet 30. august 2013 Et bredere utvalg av peumatisk borutstyr fra Atlas Copco. Spesielt BBC-serien. 1 Lenke til kommentar
Klossmajoren Skrevet 30. august 2013 Del Skrevet 30. august 2013 Hvem er du? Og hvorfor stiller du dette spørsmålet? Er bare nysgjerrig. Lenke til kommentar
firepires Skrevet 30. august 2013 Forfatter Del Skrevet 30. august 2013 Hvem er du? Og hvorfor stiller du dette spørsmålet? Er bare nysgjerrig. jeg er en gutt på 15 år og skal drivenettbutikk og elsker økonomi. jobber på rema 1000 og å daglivare er som en hobby (jeg skal ikke selge mat) haha. men vil ha en deltidsjobb på nettbutikk. jeg stillte dette spørsmålet fordi jeg vil høre hva DERE vil ha mer av i nettbutikkene! ) Lenke til kommentar
Korporal Kranium Skrevet 30. august 2013 Del Skrevet 30. august 2013 Tror du kommer til å ha mange som ikke tar deg seriøst når det gjelder slikt og du er 15, men for all del. Det jeg gjerne vil ha mer av er Billige Felger, helst 4x114,3 -40 ^^ for å være spesifik. Lenke til kommentar
hean Skrevet 30. august 2013 Del Skrevet 30. august 2013 Problemet er vel først og fremst at man nok må være 18 for å drive en virksomhet. Til du blir 18 kan du sjekke ut dx.com og andre nettsider med masse billig juggel men det kan hende du får noen ideer... noe av det er faktisk også faktisk bra. 1 Lenke til kommentar
Arne Skrevet 30. august 2013 Del Skrevet 30. august 2013 (endret) Kunne tenke meg en side som spesialiserte seg på å ta inn billige konsoll-spill fra utlandet og selge videre. Men husk at dersom du starter butikk så må du ta ansvar for eventuelle reklamasjoner. I tillegg må du ha en del kapital for å starte butikk, du bør jo ha et visst varelager før du starter. EDIT: Et godt tips er å (1) ikke si at du er 15, mange vil nok ikke ta deg seriøst da, og (2) skrive ordentlige setninger med stor bokstav og punktum. Men jeg syns det er bra at du er gira da! Endret 30. august 2013 av Arne 1 Lenke til kommentar
Klossmajoren Skrevet 30. august 2013 Del Skrevet 30. august 2013 Du må vel få sendt ut disse greien også vel, siden du skal drive nettbutikk Lenke til kommentar
aklla Skrevet 31. august 2013 Del Skrevet 31. august 2013 Ett annet godt tips er vel å selv finne ut ihvertfall hvilken kategori du skal drive innen. Lag en liten plan over hva du vil få til, hvilken kategori og sånt, så blir det litt lettere å hjelpe til. Du burde helst selge noe du kan en del om, sånn at du kan svare på spørsmål om det og komme med tips til de som trenger det. Evt, satse på videresalg av tilfeldig juggel laget billigst mulig i Kina... 1 Lenke til kommentar
firepires Skrevet 31. august 2013 Forfatter Del Skrevet 31. august 2013 Tror du kommer til å ha mange som ikke tar deg seriøst når det gjelder slikt og du er 15, men for all del. Det jeg gjerne vil ha mer av er Billige Felger, helst 4x114,3 -40 ^^ for å være spesifik. Navnet vil stå i mitt fars navn siden jeg ikke er gammel nok. Han har drevet med dette før og vil hjelpe meg. han skal på en måte være ändre sjeg¨haha. Jeg har en egenkapital på 120 000 kr. tenkt litt på dropshipping fra dx.com men slik jeg tenker så vil leveringstiden ta for lang tid. Lenke til kommentar
firepires Skrevet 1. september 2013 Forfatter Del Skrevet 1. september 2013 Hei, tror dere at det er bra og starte med og selge ting på ebay, da tenker jeg at jeg ikke har et lager men bruker dx.com til dropshipping til jeg finner ut hva som er bra og selge? eller legge ut på finn om noen vil ha det så sier jeg solgt? Lenke til kommentar
Klossmajoren Skrevet 1. september 2013 Del Skrevet 1. september 2013 Hvis du selger kaker der, så kommer jeg til å kjøpe av deg. Lenke til kommentar
Schwarzwald Skrevet 1. september 2013 Del Skrevet 1. september 2013 Hei, tror dere at det er bra og starte med og selge ting på ebay, da tenker jeg at jeg ikke har et lager men bruker dx.com til dropshipping til jeg finner ut hva som er bra og selge? eller legge ut på finn om noen vil ha det så sier jeg solgt? Dropshipping er ikke veien å gå. Det er allerede en drøss som driver med dette, og en drøss som har drevet med det men funnet ut at de tjener for lite på det eller har gått konk. Skal du skille deg ut, og eventuelt lykkes, tror jeg du må satse på å bygge opp et ålreit varelager av populære (kina)varer og selge fra eget norsk lager for rask levering og hurtig bytte av defekte varer. Du kan jo gjerne bruke dx.com som leverandør, men passe på at du bestiller opp så du ikke går lang tid med mange utsolgte varer. Det koster en del mer penger til å starte med (bygge opp varelager), og du kan ikke ha verdens største utvalg til å begynne med, men om du lykkes kan jo varelageret bygges ut etter hvert. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 1. september 2013 Del Skrevet 1. september 2013 Problemet med dropshipping er at du også har garanti og reklamasjon på dritten. Samt 14 dagers angrefrist. I værste fall selger du en ting som er defekt, du bestiller ny, som du muligens må betale fra egen lomme, så angrer kunden seg og du har betalt for 2 produkter, der 1 blir liggende, samt frakt 2 ganger. Vet ikke åssen garanti og reklamasjon Kina har, men tviler den er spesiellt lang. Alt etter produkt, så må du regne med en del som angrer da mye av det er crap. 1 Lenke til kommentar
firepires Skrevet 2. september 2013 Forfatter Del Skrevet 2. september 2013 Problemet med dropshipping er at du også har garanti og reklamasjon på dritten. Samt 14 dagers angrefrist. I værste fall selger du en ting som er defekt, du bestiller ny, som du muligens må betale fra egen lomme, så angrer kunden seg og du har betalt for 2 produkter, der 1 blir liggende, samt frakt 2 ganger. Vet ikke åssen garanti og reklamasjon Kina har, men tviler den er spesiellt lang. Alt etter produkt, så må du regne med en del som angrer da mye av det er crap. Hei ja har bestemt meg nå for og IKKE starte med dropshipping. Lenke til kommentar
firepires Skrevet 2. september 2013 Forfatter Del Skrevet 2. september 2013 Tror noen av dere at det kan være smart og begynne med og selge Deksler, til iphone og litt samsung? har funnet en side som har mange deksler og de allerfleste koster kun 6 og gratis frakt! Tror dere at dette er smart? har penger til dette, vet at jeg kan bli billigest når jeg bruker brevpost og gratis frakt på alle produkter + i butikkene koster dekslene rundt 150-200 og billigest på nettet er 79,- kr. Lenke til kommentar
tttt Skrevet 2. september 2013 Del Skrevet 2. september 2013 Prøv å få kontakt med noen kinesiske fabrikker, og importer mye når du først importerer. Fint sted å finne gode fabrikker er via alibaba.com vis jeg husker rett, vis ikke må du bare prøve deg fram. Nettside til 3dprinting kunne slått an, selg billig 3dprintere og plast. Lenke til kommentar
firepires Skrevet 2. september 2013 Forfatter Del Skrevet 2. september 2013 Hva tenker du med 3dprintere? kan du fortelle litt mer? ) Takker for svar. Lenke til kommentar
tttt Skrevet 2. september 2013 Del Skrevet 2. september 2013 3dprintere har eksplodert i popularitet de siste 3 årene. Og nå er denne teknologien på en prislapp at privatkunder har mulighet til å skaffe seg det. Det er i hovedsak til hobbybruk private bruker det. Eiendomsmeglere og andre bedrifter har også interesse for å bruke dette. Tror ikke utvalget med plast i norge er så stort så vis du baserer nettsiden med salg av plast med kjapp leveringstid er det lurt. Du kan også selge alt av utstyr og sett til reprap printerne. Reprap er typiske hobbyprintere som ikke er noe varemerke, dette er laget av hobbyfolk og for hobbyfolk. Folk kjøper selv forskjellige utstyret de trenger for å bygge de sammen. Mange av delene printes av printeren selv. Vis du selger sett og deler til de forskjellige reprap modellene kan du få en god hjemmeside, du kan bruke det norske reprapforumet til reklame. Trenger du mer hjelp er det bare å kontakte meg på pm. Lenke til kommentar
firepires Skrevet 4. september 2013 Forfatter Del Skrevet 4. september 2013 Da har jeg kommet frem med og selge iphone, samsung deksler og ladere til disse, sjermbeskyttelse med rask leveringstid og kundeservice som skal bli kjempe bra! Noen som har forslag til navn på nettsiden? (Hater og finne på navn) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå