Terje Solfugl Skrevet 30. august 2013 Del Skrevet 30. august 2013 Skrik Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 30. august 2013 Del Skrevet 30. august 2013 Hei, Terje. Dette må vel kalles "close up" ! Det kan vel også kalles "innertier", for som vanlig er positur, eksponering og farger så nær det perfekte som mulig, - i hvert fall i mine øyne ! Vennlig hilsen Albert Andersson. Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 30. august 2013 Del Skrevet 30. august 2013 Helt fantastisk !!! Lenke til kommentar
Terje Solfugl Skrevet 30. august 2013 Forfatter Del Skrevet 30. august 2013 Hei, Terje. Dette må vel kalles "close up" ! Det kan vel også kalles "innertier", for som vanlig er positur, eksponering og farger så nær det perfekte som mulig, - i hvert fall i mine øyne ! Vennlig hilsen Albert Andersson. Tusen takk Albert :-) Lenke til kommentar
Terje Solfugl Skrevet 30. august 2013 Forfatter Del Skrevet 30. august 2013 Helt fantastisk !!! Tusen takk Torhild :-) Lenke til kommentar
Hans Olav Beck Skrevet 30. august 2013 Del Skrevet 30. august 2013 Henger meg på de andre og sier nydelig bilde :-) Skarpt og med flotte farger, veldig naturlig. Tror jeg må adoptere objektivet ditt ;-) Mener ikke å si at det er objektivet som gjør bildene dine så gode, men jeg har sett mange nok flotte resultater til at jeg nok kommer til å investere noen kroner i et slik objektiv selv :-) Kunne vært fint om du kunne si noen ord om hvordan du selv opplever det objektivet, hva er bra og hva er mindre bra o.s.v. Lenke til kommentar
Lisbeth Grendal Skrevet 30. august 2013 Del Skrevet 30. august 2013 Ja, dette var en annen variant "Skrik", enn det "Skrik" vi kjenner fra lerretet. Jeg tror nok Munch ville godtatt dette som fullverdig Fuglens blikk harmonerer med skriket, men røper ikke årsaken. Årsaken kan vi bare spekulere over Fantastisk bilde Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 30. august 2013 Del Skrevet 30. august 2013 Her gir du oss selve primalskriket! Ypperlig formidling, og en teknisk kvalitet til etterfølgelse! V2 er et veeeeeldig så bra utsnitt! .) Lenke til kommentar
Terje Solfugl Skrevet 30. august 2013 Forfatter Del Skrevet 30. august 2013 Henger meg på de andre og sier nydelig bilde :-) Skarpt og med flotte farger, veldig naturlig. Tror jeg må adoptere objektivet ditt ;-) Mener ikke å si at det er objektivet som gjør bildene dine så gode, men jeg har sett mange nok flotte resultater til at jeg nok kommer til å investere noen kroner i et slik objektiv selv :-) Kunne vært fint om du kunne si noen ord om hvordan du selv opplever det objektivet, hva er bra og hva er mindre bra o.s.v. Tusen takk for kommentar Hans Olav . Et særs praktfullt objektiv ... en fryd i bruk, allikevel kommer ingenting av seg selv, og jeg legger vanligvis ganske mye jobb i etterbehandlingen...sannheten er egentlig for min del, hvor mye du bryr deg om HVA du vil forevige . Elsk det du vil fotografere, da kommer resten av seg selv :-) Lenke til kommentar
Jan Egil Skrevet 31. august 2013 Del Skrevet 31. august 2013 Henger meg på de andre og sier nydelig bilde :-) Skarpt og med flotte farger, veldig naturlig. Tror jeg må adoptere objektivet ditt ;-) Mener ikke å si at det er objektivet som gjør bildene dine så gode, men jeg har sett mange nok flotte resultater til at jeg nok kommer til å investere noen kroner i et slik objektiv selv :-) Kunne vært fint om du kunne si noen ord om hvordan du selv opplever det objektivet, hva er bra og hva er mindre bra o.s.v. Tusen takk for kommentar Hans Olav .Et særs praktfullt objektiv ... en fryd i bruk, allikevel kommer ingenting av seg selv, og jeg legger vanligvis ganske mye jobb i etterbehandlingen...sannheten er egentlig for min del, hvor mye du bryr deg om HVA du vil forevige . Elsk det du vil fotografere, da kommer resten av seg selv :-) Veldig godt sagt! Og ikke minst et fantastisk bilde av skrikhalsen. Veldig bra! Lenke til kommentar
fotopoulsen Skrevet 31. august 2013 Del Skrevet 31. august 2013 En ny versjon av "skrik" Som vanlig sitter det tekniske og motivet er flott Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 31. august 2013 Del Skrevet 31. august 2013 Et veldig flott bilde.....skrik.... Terje God helg !!!!! Leif Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg