HLM Skrevet 29. september 2003 Del Skrevet 29. september 2003 Jupp, rett og slett, er det mulig at en defekt CPU kan kondemnere et hovedkort? Jeg har to AMD prosessorer liggende, men jeg vet ikke om jeg tør teste dem. Begge kommer fra ødelagte hovedkort. Lenke til kommentar
LiTe Skrevet 29. september 2003 Del Skrevet 29. september 2003 Har testet mange døde prosessorer, og har aldri drept et hovedkort av den grunn. Men alt er mulig, og ingenting er umulig når det kommer til data... Jeg ville ha testet dem. Lykke til! Lenke til kommentar
Battone Skrevet 29. september 2003 Del Skrevet 29. september 2003 Som sagt før her, man vet aldri, men om cpu og hk passer sammen(ikke presse en Barton inn Abit IC7-G 8) ) så skal det vel ikke kunne skje no drastisk... Lenke til kommentar
ØysteinI Skrevet 29. september 2003 Del Skrevet 29. september 2003 Det har vært folk her på forumet tidligere som har opplevd at hovedkortene dauer i fleng ... helt til man bytter CPU. Så ja; det er nok mulig. Lenke til kommentar
HLM Skrevet 29. september 2003 Forfatter Del Skrevet 29. september 2003 Hmm, takk for svar. Nå vet jeg ikke riktig hva jeg skal gjøre......, noen her som vil teste etpar AMD(MAD?) prosessorer for meg, socket A? Lenke til kommentar
formann Skrevet 29. september 2003 Del Skrevet 29. september 2003 Hmm, takk for svar. Nå vet jeg ikke riktig hva jeg skal gjøre......, noen her som vil teste etpar AMD(MAD?) prosessorer for meg, socket A? Send dem til meg, så kan jeg teste dem for deg Lenke til kommentar
saschagabor Skrevet 29. september 2003 Del Skrevet 29. september 2003 glemmer aldri når en kamerat av meg skulle se på cpuen til en annen kamerat. dette var en AMD 80MHz 486 cpu. Disse hadde ikke "idiotsperre" slik pentium cpuene hadde fått, så han klarte å sette den feil vei.. Resultatet var ødelagt cpu og hk. Selvfølgelig var dette to dager før avreise til TG98 :o Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå