Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei, Lisbeth.

Ja, den "vovsen" ser ser ut til å være like snill og godmodig

som Robin Williams ! "(Mrs. Doubtfire", m.m. fl.).

Når en ser et sånt bilde, er det lett å forstå hvorfor "Trofast" har vært et vanlig hundenavn fra gammelt av.

Vennlig hilsen

Albert Andersson.

Ja, og denne hadde absolutt fortjent det navnet. Kan forøvrig nevne at forrige hund min søster hadde, ble 19 år! - Like klok, godlynt og velfødd den, som denne :D Takk for kommentar :D

Lenke til kommentar

Se det kloke blikket ! :)

Tror alle dyr er smarte på sin egen måte...kanskje vi kan lære litt av de ???

Takk Solheim :D Jeg tror vi har mye å lære av dyrene. Det er ingenting som gjør meg mer rasende, enn folk som har vært på jakt, og som poserer på bilder, der de har felt den største og flotteste bukken med det største og flesttakkede geviret. De har ikke forstått at de har ødelagt det sterkeste genmaterialet. Håper jeg slipper se et slikt bilde her inne.

Lenke til kommentar

Se det kloke blikket ! :)

Tror alle dyr er smarte på sin egen måte...kanskje vi kan lære litt av de ???

Takk Solheim :D Jeg tror vi har mye å lære av dyrene. Det er ingenting som gjør meg mer rasende, enn folk som har vært på jakt, og som poserer på bilder, der de har felt den største og flotteste bukken med det største og flesttakkede geviret. De har ikke forstått at de har ødelagt det sterkeste genmaterialet. Håper jeg slipper se et slikt bilde her inne.

Glemte å si at dyrene selv feller de svakeste, og gjør det for å overleve. Dessuten triumferer de ikke.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...