Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

ny på lan party

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det er godt gjort å installere IRC.

hvilken version av IRC bør jeg ha installert, og hvor får jeg lastet den ned

Det er ikke mulig å installere IRC, men du kan gjerne installere mIRC fra www.mirc.com :roll:

BTW: mIRC fungere MYE bedre med et script, anbefaler NoNameScript. Finner det på www.nnscript.de/downloads.php . slapp av, det er ikke tysk :wink:

Lenke til kommentar

Skal på geekparty i lillestrøm jeg også.

Hvor mye plass er det per bruker? Jeg har en 21tommer CRT jeg godt kunne tenkt meg å ta med, men tar den for stor plass? Har logitech z680 også, men vet ikke om jeg orker å ta det med...

Jeg har en 120GB harddisk selv, og "låner" familiens 120GB harddisk, og da jeg har lånt en dvd-brenner av en kamerat bør det holde med plass. Åssen er prisene på hardware de selger der? Er feks cd-r/dvd+r priser helt ok, eller er de tredobblet eller mer?

Kanskje ta med en 14 tommer tv for å spille ps2. Kan jo hende jeg blir lei av pc... Det burde vel å greit?

Hvordan er reglene med nedlastning av feks warez, "voksenunderholdning", spill, filmer m.m.?

Er det forbudt å drikke der, eller kan man få nyte noen øl i fred?

Pleier det å være mye stjeling av utstyr? Jeg kommer jo til å ha med en del verdifullt utstyr? Noen vakter som går rundt el.?

Andre tips å råd til lan-n00b`?

Lenke til kommentar

Kan Love dere at Komplett er der.

Lurt å ha med seg TP-kabel, og OS-CD på et Lan, mye som kan gå galt! Ellers tror jeg det meste er glemt; Pakkelista til TG er genial ja!

Prisene på hardware vil nok ligge på webshop-standard.

Ellers vil jeg be folk få fingern ut av ræva ;) og melde seg på OsloLan!Over 1500 plasser igjen!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...