inaktiv000 Skrevet 1. oktober 2003 Del Skrevet 1. oktober 2003 Det er godt gjort å installere IRC. Haha, er det ennå folk som er så "1337" at de orker å lage en post for å klage på folk som skriver mIRC for IRC eller IRC for IRC-klient.. Lenke til kommentar
Rippey Skrevet 1. oktober 2003 Del Skrevet 1. oktober 2003 Det er godt gjort å installere IRC. hvilken version av IRC bør jeg ha installert, og hvor får jeg lastet den ned Det er ikke mulig å installere IRC, men du kan gjerne installere mIRC fra www.mirc.com BTW: mIRC fungere MYE bedre med et script, anbefaler NoNameScript. Finner det på www.nnscript.de/downloads.php . slapp av, det er ikke tysk :wink: Lenke til kommentar
It's me Skrevet 1. oktober 2003 Del Skrevet 1. oktober 2003 Skal på geekparty i lillestrøm jeg også. Hvor mye plass er det per bruker? Jeg har en 21tommer CRT jeg godt kunne tenkt meg å ta med, men tar den for stor plass? Har logitech z680 også, men vet ikke om jeg orker å ta det med... Jeg har en 120GB harddisk selv, og "låner" familiens 120GB harddisk, og da jeg har lånt en dvd-brenner av en kamerat bør det holde med plass. Åssen er prisene på hardware de selger der? Er feks cd-r/dvd+r priser helt ok, eller er de tredobblet eller mer? Kanskje ta med en 14 tommer tv for å spille ps2. Kan jo hende jeg blir lei av pc... Det burde vel å greit? Hvordan er reglene med nedlastning av feks warez, "voksenunderholdning", spill, filmer m.m.? Er det forbudt å drikke der, eller kan man få nyte noen øl i fred? Pleier det å være mye stjeling av utstyr? Jeg kommer jo til å ha med en del verdifullt utstyr? Noen vakter som går rundt el.? Andre tips å råd til lan-n00b`? Lenke til kommentar
_Furien_ Skrevet 1. oktober 2003 Del Skrevet 1. oktober 2003 Kan Love dere at Komplett er der. Lurt å ha med seg TP-kabel, og OS-CD på et Lan, mye som kan gå galt! Ellers tror jeg det meste er glemt; Pakkelista til TG er genial ja! Prisene på hardware vil nok ligge på webshop-standard. Ellers vil jeg be folk få fingern ut av ræva og melde seg på OsloLan!Over 1500 plasser igjen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå