HverdagsLefsa Skrevet 30. august 2013 Del Skrevet 30. august 2013 Fikk akkurat noen deler til å oppgradere PC'en, så jeg bygde den uttafor kabinetter for å sjekke at delene var ok. Skal nå sette den inn i kabinettet og ordne de greiene der, men jeg får ikke ut pci-e kablene fra skjermkortet mitt. Den delen jeg skal presse på for at den lille klapsen går fra kortet sitter helt innat den andre siden av kortet. Har et Gigabyte Geforce GTX 770 2GB. Må jeg rett og slett bruke kraft, eller er det andre løsninger? (Har ikke veldig lyst til å ødelegge noe.) Aner ikke om dere ser det tydelig nok, men det er det beste jeg fikk til. Lenke til kommentar
Chris93 Skrevet 30. august 2013 Del Skrevet 30. august 2013 Vanskelig å se på bildet og jeg skjønner ikke helt hva du mener. Er ikke klipsen som skal holde igjen kontakten skikkelig på plass, slik at den ikke holder igjen? Pluggene sitter godt fast uansett, du må nok bruke litt makt for å få dem ut. Lenke til kommentar
HverdagsLefsa Skrevet 30. august 2013 Forfatter Del Skrevet 30. august 2013 (endret) Klipsen som skal holde igjen kontakta er der, men den kontakta er veldig vanskelig å få ut ettersom det ikke er mellomrom mellom kontakta og "veggen" til skjermkortet og klipsen holder den igjen. Endret 30. august 2013 av HverdagsLefsa Lenke til kommentar
HverdagsLefsa Skrevet 30. august 2013 Forfatter Del Skrevet 30. august 2013 NVM! tok en sjangs og røska til, fikk den heldigvis ut! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå