Øystein.F. Skrevet 30. august 2013 Del Skrevet 30. august 2013 Uwe Boll vil sparke hardt i alle retningar med Postal 2-film. Les hele saken Lenke til kommentar
Stig79 Skrevet 30. august 2013 Del Skrevet 30. august 2013 Så en dramafilm han laget nylig, som het Darfur. Overaskende nok var den faktisk veldig bra. Alone in the Dark og Bloodrayne filmene derimot, var ekstremt dårlige. Lenke til kommentar
Sirius Cobra Skrevet 30. august 2013 Del Skrevet 30. august 2013 Synes Postal var en ganske så morsom film som var i stil med spillene. Men det hjalp vel at jeg er stor fan av Zack Ward. Lenke til kommentar
Oorgs Skrevet 30. august 2013 Del Skrevet 30. august 2013 gir ikke den fyren 1 krone en gang. Det er jo 99% sikkert at det blir dritt det han lager. 2 Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 30. august 2013 Del Skrevet 30. august 2013 Om han vil lage systemkritisk film er det flott, men er forstaar ikke hvorfor han vil bruke et spesielt daarlig spill som plattform. Lenke til kommentar
PaladinNO Skrevet 30. august 2013 Del Skrevet 30. august 2013 Jeg skammer meg nesten over å si at jeg faktisk likte alle Bloodrayne-filmene... Men en film jeg derimot fikk et problem med, var Far Cry: "I am cold, can we share bodyheat" (sex-scenen)...bare wtf liksom!? Jeg liker Far Cry-spillet veldig godt, og jeg syntes de 10 første minuttene av filmen var en bra intro med masse shadow-action (skummel sniking og ass-kicking av toughguys), men resten av den: please report for broken! Lenke til kommentar
secondarykid Skrevet 30. august 2013 Del Skrevet 30. august 2013 Han regiserte også In the Name of the King: A Dungeon Siege Tale, basert på Dungeon Siege som ikke var helt grusom heller selv om det var noe som ikke stemte helt. Lenke til kommentar
DickJustice Skrevet 30. august 2013 Del Skrevet 30. august 2013 Helt fantastisk type!! Lenke til kommentar
RadJostein Skrevet 30. august 2013 Del Skrevet 30. august 2013 Se på det headerbildet og fortell meg at han ikke er en playa. Lenke til kommentar
Knebla Bruker Skrevet 31. august 2013 Del Skrevet 31. august 2013 Synes Postal var en ganske så morsom film som var i stil med spillene. Men det hjalp vel at jeg er stor fan av Zack Ward. Har ikkje peiling på kvem Zack Ward er og eg digga den filmen. Om han vil lage systemkritisk film er det flott, men er forstaar ikke hvorfor han vil bruke et spesielt daarlig spill som plattform. Kva er så dårleg med Postal 2 og 3? Lenke til kommentar
PaladinNO Skrevet 31. august 2013 Del Skrevet 31. august 2013 (endret) Han regiserte også In the Name of the King: A Dungeon Siege Tale, basert på Dungeon Siege som ikke var helt grusom heller selv om det var noe som ikke stemte helt. Ja, In the Name of the King: A Dungeon Siege Tale likte jeg også. Jeg vet Uwe ikke hadde noe med denne filmen å gjøre, men når det kommer til utsagnet "det var noe som ikke stemte helt", så tror jeg det er tilfellet med samtlige spill-filmer - og da tenker jeg spesielt på Doom. Jeg liker Doom 3 spillet særdeles godt, men film-konseptet i forhold til spillet var...ja, det var det det - dem hadde ikke trengt å gå helt Resident Evil da dem lagde den, men heller holdt seg til "portal fra helvete"-konseptet. Endret 31. august 2013 av PaladinNO Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 31. august 2013 Del Skrevet 31. august 2013 Dette gjør meg litt trist. Jeg elsker filmatiseringen hans av spill nettopp fordi at de er så hårreisende dårlige. Hederlig unntak er Postal. Det som gjør meg trist er at han ikke kan lure til seg penger på andre måter. Jeg frykter nemlig at han ikke vil få inn nok penger til å lage denne filmen, og at vi ikke får flere av de fantastisk underholdende filmversjonene av spill. Nå skal det være sagt at det han har lagt som ikke har med spill å gjøre nok er mer solid håndverk. Darfur ble nevnt, Auschwitz var heller ikke dum. De andre actionfilmene er helt greie. Men det er liksom ikke Alone in the Dark og vennene dens... Lenke til kommentar
Sirius Cobra Skrevet 31. august 2013 Del Skrevet 31. august 2013 (endret) Har ikkje peiling på kvem Zack Ward er og eg digga den filmen. Zack Ward er han som spiller Dude (altså hovedpersonen) jeg ble fan av han da han spilte i sitcom'en Titus hvor han spilte lillebroren til hovedpersonen. (Titus er en fantastisk morsom sitcom som anbefales, gikk på tv2 en gang i tiden). Endret 31. august 2013 av Sirius Cobra Lenke til kommentar
Stig79 Skrevet 31. august 2013 Del Skrevet 31. august 2013 Har ikkje peiling på kvem Zack Ward er og eg digga den filmen. Zack Ward er han som spiller Dude (altså hovedpersonen) jeg ble fan av han da han spilte i sitcom'en Titus hvor han spilte lillebroren til hovedpersonen. (Titus er en fantastisk morsom sitcom som anbefales, gikk på tv2 en gang i tiden). Det stemmer. Titus var en kjempeserie. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 31. august 2013 Del Skrevet 31. august 2013 Må være det dårligste forsøke på en Kickstarter kampanje jeg har sett på lenge. En regissør som ikke har tatt seg bryet til å redigere filmen før de la den ut engang. "So juzt give me zome money, and ve do et, baj" 1 Lenke til kommentar
Korporal Kranium Skrevet 1. september 2013 Del Skrevet 1. september 2013 Høres drit dårlig ut. Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 1. september 2013 Del Skrevet 1. september 2013 Han hadde en seriøs pitch lengre nede. Det vil si, seriøs til Uwe Boll å være. Jeg kan ikke helt si at jeg kjøper argumentene hans om at Postal vil bli en viktig film til forsvar for ytringsfriheten, selv om både Snowden og Manning blir namedroppet. Men det er heller ikke det jeg vil se, jeg vil se Postal 2 jeg.. Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 4. september 2013 Del Skrevet 4. september 2013 Kva er så dårleg med Postal 2 og 3? Hva er ikke dårlig med Postal 2 og 3? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå