Gå til innhold

Xp booter ikke etter innst. av Logitech driver

Anbefalte innlegg

Xp booter ikke etter innstallasjon av logitech driver, og etter dette forsøkte jeg å kjøre en eller annen "repair" funksjoon, men det rare da er at tastaturet virker ikke lenger!?! Det fungerer i bios og en stund i loadeprosessen men når du kommer til logonscreen (safemodos) virker det ikke lenger. Har forsøt å sette på et annet tastatur, fjernet musa mm. Men ser ikke ut til at noe hjelper. Forsøkte også å botte med en dos 6.22 diskett,men da var c: "invalid" ...rart. Forsøkte så med dos Dr.Dos7.22 og c: var også da "invalid" Noen som har noen tips?! Har seff ikke lagd de xp "automatic system recovery diskettene. Og jeg kan vel ikke lage noen av de på en annen maskin da disse leser av hvilke drivere og hardware setupen på den maskinen man lager de på.(tror jeg) Uansett, alle tips mottas med takk.

Uansett hva jeg gjør får jeg ihvertfall ikke tastaturet til å virke...Men musa funker!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hehe...var igrunn sabla enkelt å fikse det...satt i den gamle musa og da funka alt. Men så fort jeg tok denne ut ble det det samme igjen. Jaja. så nå får vi altså kjøre 2 stk mus...hehe..men den nye er jo Usb da så det går jo..Dessuten er det bare en jobbmaskin også. Men rart var det med det derre tastaturet likevel..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...