No Matter What You Say Skrevet 30. august 2013 Del Skrevet 30. august 2013 (endret) Hei. Da er det klart for et lite forumtreff for forumsfolk som for tiden oppholder seg i Bergen og omeng av ulike grunnen. I nærheten av fløyen har det åpnet en ny bar for litt siden ved navn barkollektivet. Her har de et greit utvalg av øl og vin, men også et artig spill som heter shuffelboard. Medlemmer som garrantert kommer: Fasit, Zarac, Kiro Medlemmer som kanskje kommer: Datasmurf, Nie, Eplf, Cupkake, Nudlepus, kakenoomnoom, Jafz, Sexylubb1, Slimda og Extraterrestrial. MVH Fasit Endret 30. august 2013 av Fasit Lenke til kommentar
Extraterrestrial Skrevet 30. august 2013 Del Skrevet 30. august 2013 Jeg kommer ikke, nei. Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 30. august 2013 Forfatter Del Skrevet 30. august 2013 Jeg kommer ikke, nei. Tar det som et kanskje Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 30. august 2013 Del Skrevet 30. august 2013 Har vi satt et tidspunkt? Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 31. august 2013 Del Skrevet 31. august 2013 Haha, hvorfor står navnet mitt her. Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 31. august 2013 Del Skrevet 31. august 2013 Men seff. Om noen kjører fra Oslo og kan gi meg en ride så er jeg lett med Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 31. august 2013 Del Skrevet 31. august 2013 Hadde vært interessant, men 6. september er for tidlig for meg. Kommer meg nok ikke til Bergen før tidligst starten av oktober. Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 31. august 2013 Forfatter Del Skrevet 31. august 2013 (endret) Noen trekkplastre må vi ha. Vi setter tidspunktet til 19.00. Stedet har en merkelig regel om at man må være over 24 etter 22.00. Endret 31. august 2013 av Fasit Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 31. august 2013 Del Skrevet 31. august 2013 Men seff. Om noen kjører fra Oslo og kan gi meg en ride så er jeg lett med Du kommer deg til og fra Bergen med toget for noen hundrelapper. Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 31. august 2013 Del Skrevet 31. august 2013 Du kommer deg til og fra Bergen med toget for noen hundrelapper. Neitakk. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 31. august 2013 Del Skrevet 31. august 2013 Toget er da bedre enn bil, veiene fra Oslo til Bergen (det være seg om du kjører Rv. 7 eller E16) er jo helt forferdelige ifg. Aftenposten. Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 31. august 2013 Del Skrevet 31. august 2013 Okda skal tenke på det. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 31. august 2013 Del Skrevet 31. august 2013 (endret) Toget er da bedre enn bil, veiene fra Oslo til Bergen (det være seg om du kjører Rv. 7 eller E16) er jo helt forferdelige ifg. Aftenposten. Det kan jeg bekrefte. Jeg har akkurat fått vite at tanta og besteforeldrene mine kommer til Bergen på fredag. Jeg ser dem sjelden mer enn et par ganger i året, så jeg må nesten være sammen med dem. Det er jo kjedelig at det blir slik at folk står over og at forumtreff blir utsatt igjen og igjen, men jeg vil forsøke å være med en gang etter 23. september. Det hadde jo vært hyggelig å treffe flere forumbrukere ansikt til ansikt. Hvis det blir forumtreff på fredag, så får dere ha det hyggelig uten meg. Endret 31. august 2013 av Zarac Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 1. september 2013 Del Skrevet 1. september 2013 Må sette Meg på en kanskje. Jobber sen- tidlig. Så lørdag ville passet bedre. : ) Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 2. september 2013 Forfatter Del Skrevet 2. september 2013 Ok. Kan heller prøve å få til noe på lørdagen. Kanskje litt tidligere på dagen? Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 2. september 2013 Del Skrevet 2. september 2013 Jeg er ledig etter syv Lenke til kommentar
medlem-156941 Skrevet 5. september 2013 Del Skrevet 5. september 2013 Kanskje eg kan ta meg en tur Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 7. september 2013 Forfatter Del Skrevet 7. september 2013 Ok. Det blir vanskelig idag også. Menmen, satser på å få til noe senere på høsten..bare å sende meg en PM så vet jeg ca hvor mange som er interessert Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå