Ananasjuice Skrevet 30. august 2013 Del Skrevet 30. august 2013 Håper det er noen dataskyndige her som kan hjelpe meg. Jeg prøver å koble meg på det trådløse nettverket på universitetet fra min bærbare pc. Jeg får først opp info om at påloggingsinformasjon trengs, dette er altså brukernavn og passord som jeg skriver inn. Det går da 30 sek mens den prøver å logge på, før den ber meg om å skrive inn brukernavn og passord på nytt. Det samme skjer om igjen dersom jeg prøver på nytt. Jeg vet at brukernavnet og passordet jeg bruker er rett da det har fungert før, og ifølge ikonet på oppgavelinjen har jeg utmerket signalstyrke. Noen som vet hva som feiler greiene? Etter å ha prøvd å løse problemet selv (ved å høyreklikket på nettverket, gått inn på egenskaper og gjort litt av hvert som jeg nå har glemt) får jeg ikke lenger opp beskjed om å legge inn påloggingsinformasjon, bare en melding om at "Windows kunne ikke logge på nettverket". Er det mulighet for å tilbakestille/resette alle endringene jeg har gjort? Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet 30. august 2013 Del Skrevet 30. august 2013 Høyreklikk ikonet for trådløse nettverk -> Klikk "Network and Sharing Center" -> Klikk "Manage wireless networks" -> Klikk på det trådløse nettverket som gir problemer og klikk på "Remove" -> Koble til på nytt. Jeg vet ikke hva det heter på norsk. Lenke til kommentar
Ananasjuice Skrevet 31. august 2013 Forfatter Del Skrevet 31. august 2013 Takk, det funket! Begynte å bli krise, hadde bare 30 mb igjen på 3G nettet på tlf-en.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå