Lars26 Skrevet 30. august 2013 Del Skrevet 30. august 2013 hva syns dere om den nye pakka de selger for fattige barn og sånt er de spilla verdt penga? jeg har showdown effect og liker det ok Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 30. august 2013 Del Skrevet 30. august 2013 Siden du selv velger hvor mye du vil betale, så er det verdt penga. Det at endel av pengene går til charity gjør jo at man kan ha god samvittighet Lenke til kommentar
Lars26 Skrevet 30. august 2013 Forfatter Del Skrevet 30. august 2013 Siden du selv velger hvor mye du vil betale, så er det verdt penga. Det at endel av pengene går til charity gjør jo at man kan ha god samvittighet Ja men liker du de spilla Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 30. august 2013 Del Skrevet 30. august 2013 War of the roses er ganske bra. Er noe i samme gate som Chivalry visst du har hørt om det. De andre har jeg ikke prøvd, men Dungeonland ser nå gøy ut. Lenke til kommentar
Lars26 Skrevet 30. august 2013 Forfatter Del Skrevet 30. august 2013 War of the roses er ganske bra. Er noe i samme gate som Chivalry visst du har hørt om det. De andre har jeg ikke prøvd, men Dungeonland ser nå gøy ut. vet også at showdown er veldig bra hvis du kjøper kan du fortelle lit om de spilla Lenke til kommentar
Lars26 Skrevet 30. august 2013 Forfatter Del Skrevet 30. august 2013 Lastes ned nå takker si ifra på meldig er du snill Lenke til kommentar
Skulkesyk Skrevet 30. august 2013 Del Skrevet 30. august 2013 Humbelbundel er knall! betalte 150 norske kroner for en god del timer med spill ikke så dårli Lenke til kommentar
Vizla Skrevet 31. august 2013 Del Skrevet 31. august 2013 Om det er verdt det eller ei for deg er det kun du som kan svare på. Selv klokket et minimum av 1,000 timer i Europa Universalis 3 + Crusader Kings 2, så får min del er det en no-brainer. Er en stor Paradox-fan i tillegg, så full pakke hadde vært utrolig fristende hvis jeg ikke hadde 90% av de fra før. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå